2021年9月16日 星期四

在外國, 小事上幫幫自己友!

其實好簡單咖咋! 政府來問我家中講乜語言, 我答廣東話, 咁當政府見到某區有一定的需要時, 就會加開一個操廣東話的職位囉!

同樣, 打去銀行/股票行話要廣東話服務, 可能要等, 但銀行最後就會加多個操廣東話的職位!

每次如果打電話去任何機構, 如果有得選擇廣東話, 我一定會揀廣東話!

我去商場行街街, 就算唔買, 我都成日入去轉來轉去, 等D管理層見到有唐人顧客, 好等佢地請多D唐人職員嘛! 

唔好因為自己英文LUC LUC 聲, 就用英文....... 我們港燦來到外國找工作, 最大的優勢係會廣東話, 咁, 其他人作為顧客, 就老大都要要求用廣東話來做我地生意嘛! 咁樣, 就會幫到自己友了. 

PS: 以前我去果間教會D竹昇, 找到D工用廣東話來做客戶服務, 其實係因為大家俾面咖咋, 要求用廣東話來做客戶服務, 佢地才有份工做! 並不是人家沒有他們不行, 這些人諗野都唔知傻左去邊忽, 唉, 無法了, 現在大把人由香港來, 廣東話客戶服務大可以請新來港人做, 話哂D廣東話正好多, 唔會講到不倫不類! 

不過, 大家幫自己友還幫自己友, 如果涉及的事情十分重要, 例如金額太大, 都是用回當地法定語言好D, 最少其他西人職員會察覺有任何不妥嘛! 

因為以前我地這裡唐人街, 有間西人銀行請左個唐人職員, 來為唐人街的老華僑服務, 後來這唐人職員變得家肥屋潤, 又買地又買舖, 就有人懷疑...... 這唐人職員見到.... 有老華僑戶口久久沒有沃動過, 就估佢地過左身, 又沒親人知道佢地有筆錢係銀行, 就找別一些唐人來假扮過左身的老華僑, 來提走存款! 

成間銀行得一個人會廣東話來做客戶服務, 當然這個人會做到好多其他西人職員做不到的事情嘛! 所以, 如果那機構只有唯一一個職員講廣東話, 大家要留意一下了, 尤其太重要的事情!

前幾日我JJ去間銀行入大額支票, 成間行得一個由大陸來的煲冬瓜職員喎, 咁, 本來用廣東話我都唔係好想, 煲冬瓜就更唔想啦(話哂我D煲冬瓜無英文咁好嘛), 唔係同佢用英文嗲囉! 哈..... 隔離有個略帶姿色的女同胞, 十分氣結來指罵我, 為何唔講煲冬瓜喎! 

哦..... 咦..... 超...... 夏虫不可語冰, D人都未見過大蛇疴尿呀! 我入張大額支票, 個女同胞出張一千元的匯票, 就以為自己不可一世, 反影出現在某些人D心態 - "有錢就任性", 成日要面子, 結果攪出個大頭佛出來. 

好啦, 我真係不會破壞人家"抬頭奮起"的清秋好夢, 我只回一句說...... 我不知道個職員會煲冬瓜喎!

沒有留言:

張貼留言