2021年11月15日 星期一

家陣美股係高位喎! 如果長期高通漲呢.......

 係呀! 如果大家係"BUY LOW SELL HIGH"一族呢, 可能減持少少倉囉! 

嗱! 預設一個可能呢....... "如果長期高通漲, 減乜股磅好?又將來如果長期高通漲下來個大跌市, 增持乜股好?"

長期高通漲對乜股最無利呢? 就係果D唔可以將增加成本轉嫁俾別人果D股囉! 又或果D成本佔營利比重好高果D股! 如果D股係係這兩個情況下呢, 就係三剎位了! 

我JJ唔好喜歡新進高科技股, 因為技科未成熟, 無乜可能獨霸市場, 而仲係營運成本好高, PE又係好高囉! 如果大家高位入呢! 可能減少少倉囉! 我隻BB呢, 因為好平入貨, 幾皮野成本, 所以我就唔理佢放埋一邊, 等佢將來睇下點囉! 聽聞 BB埋左AMAZON埋, 而 AMAZON 同 FORD 想出電動車喎! 

長期高通漲下, 有人話買實物實業, 咁...... 老美實物D REIT 好唔好? 我唔識睇, 不過, 我以前副業做開物業管理, 出租物業尤其住宅呢, 維修成本會幾高下喎! 而且北美現在好"左"呀! 租務條例對做業主果D人無利喎, 成日唔俾加租呀! 長期高通漲下, 無得把升高的維修成本轉嫁俾住客喎! 咁..... 唔係無錢賺囉! 將會有更多出租物業大為缺乏維修資金, 而越來越笠UP呀! 

其他種類D REIT我唔識睇了, 商場果類呀? 在網購下, 好多商場空左, 再加上人口老化, 少左購物意慾, 商場果類 REIT 並不看好呀! 物流或醫療果D REIT, 或者將來跌市時, 大家可以留意一下吧!

實業呢, 醫藥醫療就一定係獨市生意囉! 不過, PE好高呀, 回報2-3%囉! 跌市時大家可以留意下!

油呀, 礦呀, 都係可以抗長期高通漲的, 只是現在唔平了, 唯有大家等佢跌市囉!

最後電網和能源呢! 大家都可以留意下啦! 話澌都係可以抗長期高通漲呀! 

我JJ 個倉只有 BB 係科技股呀! HRB係 科技報稅服務業囉! 向電子化邁向! 

基建股呢...... 都好似 REIT 咁, 有風險囉! 隨時高通貨膨脹, 升高維修成本, 把利潤蝕左!  

物流大家可以諗諗囉! 尤其鐵路呀, 大多擁有條鐡路路軌喎, 差唔多專營嘛! 

食品股都可以諗下, 有人就要買野食嘛! 不過, 又係2~3%回報, 唔高囉!

我會避開新進科技股(不是叫大家減持, 而係唔好買入住), 市場競爭性大的貨車物流, 化工/工業/生產業/服裝批發, 果D都容易因為成本升而變得無利可圖囉! 

PS: 最後, 從來都不是股價令到人們走過風高浪急, 除非是借錢買貨囉! (當然, 在現在高位下, 我一定叫人唔好借錢呀!), 而是股息令人走過風高浪急呀! 就算大跌市, 股息大減, 好的股票D股息都唔會大跌嘛! 所以持有果D生意長有長做長賺D股票, 一到跌市時, 就會打救到自己了!

 



2 則留言: