2021年11月11日 星期四

睇視頻, 發現到D乜? 國內埋堆文化?

近排, 看到YOUTUBE上一些講國內市況的視頻, 好奇去睇下, 發現好多個CHANNELS 都拍攝著國內不同城市的市況, 其中以廣州深圳的市況最熱鬧, 街上最多人. 

大家都知道啦, 我JJ係個分析佬, 好奇心特別重, 當然我睇這些視頻, 唔係為左睇女人, 只不過, 睇這些視頻呢, 唔洗我親身去到當地感受嘛, 有人幫我去拍埋影埋, 俾我來睇來分析.

我分析到D乜?


 

1. 憑那些路經過女性的眼神, 拍果個人係個男人, 而且一定唔係好老, 應該係一個30歲以下的男性, 而且, 可能有點能夠吸到女性的眼睛. 

2. 家陣國內北方城市D90後, 很多都落澌來廣東打工, 北方市況係好冷清+D路人上左年紀, 南方, 尤其廣東, 通街都係90後或00後. 仲係講煲冬瓜呀! 唔係廣東本地年青新生代!

3. D年青人消費力無香港咁強喎, 大部份人係無所事事, 約埋好友出來行街, 街上拿著購物戰利品的人數, 無香港咁多喎! 可能大家會講, D人去澌網購嘛! 只不過呢, 買衫褲鞋襪係要親身上街買嘛! 電子產品和榢俱才可以網購!

4. 最後, 係一個十分重要的發現, 只有國內才常見..... 佢地興兩個女性朋友一齊行街, 仲係要挽住對方手臂咁親密咁來行街, 港女無咁樣的文化喎! 可能這就是上邊講的閨密吧! 不過, 這是個埋堆文化, 一個女性在陌生異地保護自己的方法, 甚至可以是一個GANG 文化(個款和衣著髮型都好相似), 用來排斥或壓下其他人! 港女可能係自己地頭, 而且又獨立性好強, 係街上好少見到有港女咁來挽臂同行囉, 可能係驚俾人標籤為女同吧! 不過女同唔係單單挽臂咁小兒科啦!

我這裡加記D國內移民來的女性, 係外個係咪咁樣? 真係好少見佢地挽住手臂來行街喎! 就算後生90後果D, 都唔會喎! 反而我這邊D國內女90後, 眼睛更傾向留意街上其他人喎!

講起女同, 我果個好多女人黐住的男親戚呢...... 我一直感覺到佢身邊果班女人係女同, 貪我果個親戚個樣好似女同TB咁款! 我見過佢班女人2-3次, 港女就算係女同, 又真係無挽臂這家野喎, 而且個個仲係好獨立添呀! 點解我會覺得佢果班女人係女同? 因為佢話佢班女人打牌係唔會同男人打, 可以看出, 佢果班女人對男性有好強的警戒心. 

 

沒有留言:

張貼留言