2014年10月6日 星期一

Promise is a promise....

係英國, 有對草根階層的朋友, 廿年前互相許下諾言, 大家各自每星期去買彩票(如香港六合彩), 如果任何一方中了獎, 將會跟對方同分獎金. 

好了, 早排其中一方真係中左獎喎, 吖, 這位人兄並沒有食言, 真係同對方瓜分七百多萬英磅大獎. 

PS: 嗱....  嗱.... 嗱.... 我這裡的649呢, 我雖則唔係每次都買咖, 但有大獎才買一張咁多, 不含賭博分份, 只用來誤人誤已. 果六個號碼呢, 係一位自認自己好好運氣的網友 T公子 提供的. 

哈哈哈, 我用左佢D冧巴來買左有5-6年了, 更承諾我如果中左, 就分佢10%. 係咖, 唔少了, 我又出錢又出力水去買喎, 佢只提供冧巴之嘛.

還有, T公子你最近雖然身體違和, 係BLOG上出文數目大減, 但係你點都要耐唔時出來蒲下頭呀, 如果唔係, 我第日如果真係中左, 我都唔知去邊度挖你出來俾獎金你了.... 嘻嘻嘻.....





























2 則留言:

  1. 你講緊哥個係咪我呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~哈哈~
    希望係講緊我啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...... 唔係你, 又係講邊個乜水喎?

      刪除