2016年10月8日 星期六

退而不休, 上等人也!

昨天講買生化豪子股或1元股, 來預備做退休基金, 不過呢, 這個是較高風險咖吓, 如果唔係果D崩泰山於前而色不變的人, 就唔好參與, 而且, 我開始咁做時, 係我剛剛由學校畢業出來, 當時雖然賺錢能力不高, 但總係無負擔, 又無必要用錢, 除非有個女友唔生鏽, 一味要我洗錢, 咁就真係唔可以咁做了.

今天又講講, 別一類解決退休問題的方法, 不過, 大家唔好誤會我的本意. 其實, 我將來如果有天發現我已經唔洗再做, 可以退休了, 我都仍然會小小地咁做, 不會乜野都唔做, 可能跟以下的人仕, 生活方式也不會有太大唔同, 唯一不同, 可能只係那份 SENSE OF SECURITY. 我有個做醫生的親戚, 快要60歲退休了, 但佢決定, 公共醫院唔受佢玩, 佢都會去私家醫院掛名, 唔係為左錢, 而係為左服飾人群.


家陣歐洲有種為退休人仕而設的保障就業, 叫做輕型工作(Mini Job), 即是, 這工種的薪酬待遇都較兼職還低,每周工時上限12小時。每月收入約450歐元的僱員將不需納稅,亦不需向社保制度供款,僱主部分的供款亦較少. 因聘用成本低,受零售、餐飲、家居清潔等輕型工作行業的顧主歡迎.

PS: 在歐美, 退休保障制度有3條支柱系統,第1支柱是政府退休,是現時的僱員及僱主供款用作這一代長者的。第2支柱則是僱主提供的退休金,例如為他們購買額外的基金或股票等;第3支柱則是個人儲儲埋埋的養老金,依照個人籌劃的退休生活來預算。加國還好一點, 還有老人金, 為到果D係政府退休金和僱主提供的退休金唔夠洗的人, 補到佢地夠錢洗.

不過, 家陣歐美很多人長期失業或就業不足, 退休前的薪酬偏低,所以退休金也會偏少。很多人退休1時, 連最高額的一半也沒有. 而很多人也沒有前僱主提供的退休金, 更沒有自己的養老積蓄.  這類唔夠錢生活的退休人仕, 在歐美中, 越來越多.


沒有留言:

張貼留言