2022年2月12日 星期六

為何老美唔敢輕易對大國做貿易制裁?

前天, 網上才有人講, 多倫多房價已經爬過溫哥華, 成為全加最高房價.

只是我一睇就笑笑口了, 我JJ係2020年3月買入油股, 到左今日, 係講緊平均賺左200-300%, 用來買油股果D錢, 係我賣出租物業一部份錢. 

我相信, 老美油股, 在現在風傳俄烏開打下, 仍會有不少的高升空間, 因為如果老俄真係打, 歐洲會唔買老俄天然氣和油, 就要轉向美加來買. 

點解我JJ咁沙膽, 2020年3月油價跌成咁, 夠膽去買老美油股, 因為歷史每次都係咁, 天災人禍後, D資源就會俾人搶貴左. 其實我JJ係好騰雞咖咋! 只係歷史咁講次次災後係咁, 我唔係照住去買, 還掂油價果時跌去幾皮, 有一日仲跌到負40皮, 有乜唔敢去買油股呢?

不過呢, 大家咪以為歐美會全面貿易制裁老俄...... 制裁前題下, 係要歐美搵到代用品替代同老俄D貿易呀. 所以, 大家見到油價金價和資源價升, 科技股跌, 製造業跌...... 

PS: 歐美現在唔係貿易制裁, 而係貿易 BYPASS, 搵到代用品替代, 才會唔侵老俄玩, 搵唔到, 依舊會同老俄賣.

點解? 因為韓戰後, 老美圍堵封鎖老共, 原本東亞很多貿易都受影響, 原本東亞好多國家同老共有貿易, 但這些貿易一停, 東亞好多國受影響, 經濟一停頓, 這些東亞國內的共產主義速速擴散, 反而助長老共. 

所以老美傳統的政客, 係唔會亂咁去制裁大國, 偏偏幾年前果個當奴友係商人出身, 唔係傳統政客, 後來, 夾硬要當奴友無得撈一屆, 唔洗俾佢攪亂左老美長期利益.

 

1 則留言: