2022年2月14日 星期一

現在才發現自己是十分負面!

為何? 一直都有追看一個叫"一個人窮遊中國"的 YOUTUBER, 佢一個人一直係國內四處旅遊, 來拍視頻放上網. 覺得他真是不錯呀! 我可以透過佢, 去多了解國內的實況!

只是大約1個月前, 就沒有再收到YOUTUBE關於佢更新新視頻的通知, 我自己又執屋執到一頭烟(往年父母有份做, 今年係我一個人做, 分別好大.) 今天才去佢頻度上睇睇佢近況, 不看由自可, 一看才知道佢唔再係YOUTUBE上更新新視頻, 直接把佢YOUTUBE頻度停左. 佢頻度裡唯一的視頻, 係佢同觀眾拜年, 但我看到佢面上損左, 背駝了, 身體好像不太好, 我就得出個負面的結論, 就係...... 佢可能1月中遇上意外或奶左新冠一野.

我就急住係網上再查查, 才知道佢無再係YOUTUBE放, 單單放係西瓜網, 佢一直都無事呀, 一直都每隔幾日放新視頻.


 好啦! 現在我才明白, 原來自己睇野係好偏面, 這個不單係投資大忌, 仲係人與人之間的大忌啊! 哈哈哈哈, 好啦, 這個是一個好的新年大禮物, 讓自己明白到自己想法好負面, 好偏面!

PS: 這幾天, 網上有人話見到蕭才子中左風, 仲話係危殆喎! 咁, 就有人轉載左出來, 叫大家一齊關心一下. 

其實, 都係關心姐, 不過, 可能人總是傾向負面囉. 現在蕭才子無事, 大家都安心啦! 係咪?

1 則留言: