2022年2月3日 星期四

科技股來料了

 昨日, PAYPAL 和 SHOPIFY 這新創科技股跌左 25% 和 10%, 收市後輪到 FACEBOOK 又係跌左近25%. 

大家都睇到個大環境啦, 這些新創科技股一到收水升息高通漲低GPD時期, 收入減, 利潤跌, 前景指引被調低, 股價就會來個插水式!

當然, 我一向都仲係叫人買果D長有長做長賺錢D公司, 無佢唔得果D股票, 並沒有叫人去買這些新創科技股, 

只是, 大圧基金佬手持一盤子的股票, 包括這些新創科技股和我一直講緊果D長有長做長賺錢無佢唔得果D股票, 但係有時新創科技息跌得咁金, 佢地有時唔只散左D新創科技股, 仲會散咁D長有長做長賺錢無佢唔得果D股票, 這樣, 好似我這樣的價值投技者, 就可以買到果D長有長做長賺錢無佢唔得果D股票了. 

就係好簡直咖咋, 最重要有耐性, 還加上...... 相信個市會復原..... 長有長做長賺錢無佢唔得果D股票會升番. 

所以, 如果整體大市跌, 大家唔好驚, D新創科技股咁跌, 滿地雞毛下, 就係入市的執死雞的良機了. 

PS: 其實, 道理舉一反三, 學會觀察和分析, 得出預計的可能結果, 再加上有充足準備, 機會一來, 就有能力去改變自己命運, 又或改變少少世局, 最少, 可以好似我JJ咁, 叫別人有所準備. 

就好似我2018年叫人小心忠美關係之後, 所帶來的影響, 一到2019年, 就已經好清楚會對突區收緊, 我都有叫人預備定去校腳, 尤其果D較激進的..... 不過, 後來我發現, 收緊到連溫和果D都不能幸免!

唉...... 如果D人果時仲要回流番去, 仲唔肯走開D, 那我就真係唔知點講了, 可能那些人真係唔好住係自由資本主義的國家, 佢地應該住係一個"由人家替他們話事"的國度裡. 

不過, 我JJ又不可不承認, 有些專業人仕, 係唔會受到影響的, 因為佢地係社會上的精英, 去到邊都受到人家來拉攏.

1 則留言: