2022年2月24日 星期四

莫理防疫背後的出發點, 只需看看防疫會有乜後果?

隻手仲痛緊, 食緊消炎藥, 希望快快無事. 

不過有一事要同大家講....

我並沒有想去討論突區防疫措施岩唔岩, 只是咁去防疫, 個結果只有一個, 就係跟外國脫勾. 

自從2019年尾起. 脫勾一詞, 就成為世界主旋律, 尤其某個2大國之間. 

只是民間一天還有交往, 經貿不斷, 政府就不容易脫勾了, 後來疫情開始, 就變成第二話題了.

沒有什麼比現防疫措施, 更令到民間脫勾. 

大家應該心裡有數, 脫勾是我們這代人的最終命運, 無論是否擁護上邊, 都會有同一命運. 

何去何從? 唉, 難說了, 我JJ現在住係加記, 都難說大家留係邊度會好D, 因為人人情況和能力都唔同, 就算我JJ住係加記, 生活不錯, 但其他人唔一定係咁. 

不過, 決定時候到了, 大家不要再猶豫了, 要勇敢地去做決定.

PS: 我JJ一直相信, 我只是個普通料, 如果我JJ係加記活得不錯, 相信大家也會OK啊.


沒有留言:

張貼留言