2016年8月19日 星期五

很多有名氣的人, 現在都係超負面

「商品大王」羅傑斯在網站《Daily Reckoning》撰文警告,英國脫歐將啟動全球動盪,同時亦是央行加快印鈔,帶動資產價格向上的轉捩點。他指市場表面風光,但股市內大部分股票已在下 跌,經濟衰退已開始。他形容現時債務情況較2008年更嚴竣,預期泡沫最終爆破。

羅傑斯認為歐盟將不會生存,並料法國將步英國後塵脫歐。他又指過去15年股市出現兩次跌幅達五成的股災,質疑為何不會有第三次。他指央行現階段會盡力印鈔推高股價,又指日本及歐洲央行已分別買股及買企業債,美聯儲亦會步他們後塵。

羅傑斯表示難以預計音樂椅遊戲何時完結,但總會有完結的一天,屆時股市會跌75%至80%。他又指現時面對的危機已非世界所能控制,預期會發生連串危機,包括大範圍的企業破產、大量失業、獨裁者湧現甚至戰爭。

PS: 相信很快就會有人出來質跌個市佢, 好快好快, 最快可能會係9月.

2 則留言:

  1. 股票係有起有跌既, 現在點呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 2008年我手上無乜錢, 盡入都入唔到好多, 今次如果真係跌75%, 我諗我都唔會諗太多, 都係盡入, 估計未來10年內, 我都無乜需要用錢, 車我又換左, 衫又有大把, 婚又超左齡就唔會結, 即係我最能力去等個市回番, 5-10年, 我都等得.

      刪除