2016年9月3日 星期六

中國首富咁講..... 他不是中國最幸福的人.

日前,阿里巴巴內部的微信, 流出馬雲早前在新人交流會上,與員工的對話內容。馬雲表示,自己第一天開始就沒想過當首富,自己才會把公司持股比例「稀釋」至目前的程度。

馬 雲又指,在中國最幸福的人是月入有兩三萬、三四萬元,有樓、有車、有個好家庭:「沒有比這個更幸福了,那是幸福生活。」

馬雲又指「超過一兩千萬,麻煩就來 了,你要考慮增值,是買股票好呢、買債券好呢、還是買房地產好。超過一兩個億的時候,麻煩就大了;超過十個億,這是社會對你的信任,人家讓你幫他管錢而 已,你千萬不要以為這是你的錢。」


PS: 哈哈哈..... 唔知道我以前財經網果班友仔, 有幾多個會讚成佢舖話法......


我自己呢, 就覺得呢..... 乜唔係能夠錢搵錢的人, 就係人上人咩? 大佬, 人人個個諗到頭髮都白埋喎, 佢就唔洗諗咁多, 錢搵錢, 再唔係就放係銀行, 佢每個攞幾十萬出來搣搣下, 夠用過世啦, 到時佢仲唔幸福過我. 

如果我唔係結唔成婚呢, 我現在真係佢口中的幸福人仕, 最主要, 父母和自己身體健康, 收入穩定, 又無欠債咭數, 連房按都無, 部錢七剛換過, 短期內都不會有洗錢的煩惱. 

最近, 才知道我以前間教會班友, 又係唐人街開多個辦事處的據點, 看來佢地今次醒左了, 見到新一波香港移民潮來到, 就立刻加快做野. 不過, 以他們一向的做事和對人的手段, 我懷疑他們能夠做到D乜? 可以有多少進境? 其實, 他們心裡的想法, 一早己經限死了他們今天和明天的一切.這班人現在被我睇少, 係佢地自己究由自取.




沒有留言:

張貼留言