2018年9月6日 星期四

十年空許約, 此刻卻無言.

哈哈哈, 我JJ以前係唔識影相咖喎, 只不過, 我這邊美加, 要去睇靚風景, 總比你們在香港容易好多.

相信我, 國內都有靚風景, 只是去睇就好麻煩, 無得自己揸車去, 又或揸車去會好煩好塞車, 唔似美加咁容易和方便, 同埋咁密集囉.

我係2005年時, 諗到條屎橋來找人教我影相, 就係 NEWSGROUP上, 登我果D風景相, 但因為影得好樣衰嘛, 咁就有好多大佬走出來, 指正我囉.... 其實, 人心肉造姐, 我俾D靚靚風景相人地睇, 人地就自然會教番我點影靚, 或執靚D相佢.

當時我就承諾, 我會用佢地教我的攝影技術, 再去果度影過D相, 點知..... 我咁耐都無機會再返番去影過, 真係對唔住當時班大佬了. 

唉...... 家陣市道唔好, 日子不好過, 為到同大家打氣, 我決定再執過我D相, 不定期登出來.

我JJ 都係果句, 人生滿希望, 不要氣餒, 一切在明天, 市可以跌可以升, 但人生總要步步高升.

好啦, 出住一張當上期先.... 慢慢放出來.


4 則留言: