2018年9月10日 星期一

當蛤乸隨街都係時......

講真一句, 世事都係供和求啦, 當供求失衡時, 一定其中有些問題.....

最近我去開果間遊樂場, 套票大優惠喎, 現在買下年套票, 現在開始就可以入場用了, 今年入場套票$62, 下年$55, 餐票今年$103, 下年$92. 

連我去唐人街飛髮, 都被告知這個優惠. 嗱, 好野到最後, 係咪都仲係好野呢嗄?

我朋友昨天同我講, 排隊等攞餐食, 排左好耐...... 主要因為少左人做野, 驚間遊樂場下年更加請唔夠人來做野.

哈...... 我就同佢講, 唔洗怕, 下年經濟會好差, 家陣經濟好, D人才放膽洗錢, 下年就唔會有咁多人買套票了, 而且, 經濟一差, 洗怕請唔到人? 可能連現在買套票果D人, 下都要加入遊樂場做工呀.

重點不是排隊玩遊戲和攞餐耐, 而是間遊樂場可能預計唔夠現金流週轉呀, 才推出優惠價, 即是, 間遊樂場有機會關門大吉呀. 好啦, 我JJ都買左下年的套票, 都係朋友來找我一齊買, 因為要最少2個人一齊買才平. 

我同佢一齊買時, 我都有同佢講, 希望間遊樂場唔會執笠啦! 看來現在有好大程度上可能成為事實呀. 我只單單睇間遊樂場D設施開始老舊, 很多時去到, 都係度修理緊. 其實, 這些遊戲機, 安全是十分重要的, 維修唔好, 就會危險D了. 

好啦, 我JJ跌極錢都係果百幾蚊, 算啦, 我豪得起, 唔怕o既. 不過, 我就看到一件世上真理, 當街上蛤乸多時, 當街上太多平deal時, 可能蛤乸非蛤乸, 平deal非平deal, 好事非好事, 壞事到頭來也非壞事, 一切隨緣不變, 但又要不變隨緣. 

今天碌咭買了下年平宜入場套票的人, 碌咭買街上減價貨的人, 可能下年同一蚊雞的錢, 下年可以買更多野, 即係, 這些現在狂碌咭的人, 下年要做得更辛苦來賺番佢今天洗左的一蚊呀. 

好了, 在經濟不景快到之前, 我JJ已經講得好多了, 各位要自己好好想想, 不要單看今日, 因為不計劃明天的人, 今天當然不會好過, 明天可能會更慘.

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 一定唔會比今年好, 就一定了, 但有幾差, 到時就知道, 都係果句, 自己做好風險管理, 甩左D大風險回報較低的投資, 是最重要.

      刪除
  2. 請問你說的係邊度唐人街?

    回覆刪除
    回覆
    1. 滿地可呀, 跟你住AUS VIC MEL, 可以說是地球上相距最遠的兩個地方, 哈哈.

      刪除
  3. 唔駛驚,大陸會加大力度揼水去加國,聯加抗美XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在大6要班水回朝, 香港資產一定無咁快沃住, 還好, 加國和澳紐屬於戰略重點, 都無咁快要班水回去, 不過, 歐洲就會快D

      刪除