2018年9月11日 星期二

香港傳謀人

我媽媽好鐘意睇瓊瑤, 但成日見佢越睇越唔開心, 我都成日忍唔住同佢講, 唔好虐待自己, 睇D開心D野仲好. 

其實, 傳媒人有個特性, 就是觀眾喜歡乜, 就係果度掘材料, 開始工作, 這個我JJ十分敬重的, 敬業樂業的精神嘛. 

不過, 有時傳媒人改做時事評論呢, 我覺得佢地搜集資料的功夫是一流的,  簡直係無械可擊呀, 只是呢, 我自己個人會比較喜歡..... 跟他們不一樣的結論囉. 

也可能係我JJ這個壞鬼書生包頂頸, 不過, 聽完別人的說法, 之後得出自己不同的想法, 這個是成熟的表現, 當然, 當中並沒有不敬之處. 只是傳媒人習慣左, 由年青時就開始那種做事方式, 一到時事評論時, 少不了有些偏差.

坊間有好多舊時傳媒人出來做評論, 這個是百花齊放, 通常都在時勢大轉角時, 就會出現呀; 即是, 未來這幾年變數大, 但機會也會很大. 

大家今後要多聽多想, 聽後不要不想呀, 這個比不聽還更差呀.  其實, 聽了後, 一覺得對方講大眾意見, 用搜集的資料來印證大眾觀點時, 這個可能是傳統傳媒人的傳統一貫做法. 

我JJ想要聽的, 不是大眾意見, 因為我已經知道大眾心裡想乜要聽D乜. 我想要聽的, 是大部份人未想過, 或會忽略的話題, 這個才是最有價值花時間去聽去想. 

最後, 香港一代傳媒人應該受到尊敬, 因為他們在歷史的舞台上, 已經做了他們能力所能做的事情, 啟思了香港無數下一代人. 當然, 人無完美, 香港下一代人要來突破上一代人思維上的限制, 才是今天香港新一代人的責任.

我JJ得出跟人家不一樣的結論, 才不會辜負人家不斷去做傳媒工作的一番苦心, 如果要我JJ倒模咁一模一樣的結論, 看來人家才會心灰意冷嘛.


 


2 則留言:

  1. 各方意見評論不妨多聽,但最重要是自己要有獨立思考判斷能力^^

    回覆刪除
  2. 宜家仲有瓊瑤睇咩?介紹你媽媽睇延禧攻略,哈哈!

    回覆刪除