2021年2月1日 星期一

現在係加記投資收租物業呢?

因為疫情下, 加國政府在上年3-4月, 就開始禁示出租屋業主用租客欠租為由, 來驅趕租客! 咁..... 即係租客拖欠D租, 會一直拖下去, 直到疫情完結, 直到租客有番收入為止.

今天聽到個重磅驚人消息, 加記全國拖欠的租金, 只是總數為1億5千萬, 咁又唔多喎! 多倫多當然佔最多, 不過都係得果5千萬未到, 可能滿地可D拖租總數, 都係3-4千萬咋.  

其實, 想深一層, 拖得咁少租金, 全因為加記政府猛派錢囉! 唔只D人有得住, 連D業主都唔洗斷供D按揭, 連銀行佬都未洗撇壞帳吧! 

只是, 一到政府介入呢, 我JJ一向都覺得風險好大, 慢一政府政策一轉, 唔再派錢, 咁就香菇燒賣LU喎! 

疫情下, 不單拖租率升左, 連空置率都高左(多倫多/滿地可2~3%, 較細的中型城市就去到5-6%), 尤其果D共用出入口的多單位出租物業, 人們會更希望租到那些獨立出入口的單位來居住, 好似我JJ以前擁有的那一幢多單位出租物業來看, 那將會是租客極之希望避免的情況, 幸好, 我JJ己經賣出左幾年了. 

我JJ就諗, 係加記, 將會有一部份出租物業業主, 捱唔得到疫情完結, 又或一到疫情完結, 很多業主會傾向出售出租物業, 來減省麻煩. 因為疫情下, 賺又唔係賺得多, 但麻煩多多, 風險多多. 

大家如果來到加記, 如果真係想投資出租物業, 又見到有筍盤來執, 最好執果D有獨立出入口+1-2單位的物業, 如自住樓下, 樓上租客有個別私人入口. 唔好好似我JJ咁, 買一幢拍文返來, 好多租客共用同一出入口果D啊!

PS: 越係見到聽到D人出來唱好樓市, 就要小心, 常用的游說方法係.... "現在唔買, 遲D更高價錢"! 到大家想賣時, D友就話個市況唔同左! 最近我這裡華人網上, 真係好多人走出來唱好, 聲稱幾個月就升左幾萬云云, 如果真係咁好賺, D人係唔會張揚咖喎! 

我JJ投資左咁多年出租物業, 我可以好誠實同大家講, 加記物業市場係好悶的, 長期一定會升, 只是升幅唔會令人心動囉!(我D股票回報好過出租物業, 但出租物業要放時間去管理呀) 不過, 當時我JJ還打算結婚, 買出租物業來分散投資, 唔好責死係D股票度囉!

現在我都打消結婚念頭, 而且, 我買股係好分散的, 單單醫藥股和糧食消費股, 就已經好分散咁投資了, D股息都仲係好穩定呀! 再加上我唔只有醫藥和民生股, 仲有好多其他財金/油礦股, 就唔洗再要出租物業D收入了. 

大家可以用我經驗來參考一下, 我誠實咁建議大家, 來到加記, 未必一定要投資出租物業, 單單買股票, 就已經可以好分散了, 收入可以好穩定了. 

當然老人家大多會認為磚頭安全, 其實在一個有法制的地方, 磚頭同股權都係私產, 都一樣咁受保障呀!

5 則留言:

  1. JJ先生,

    想請教你加拿大股息要比幾多TAX ?

    計劃回流香港人.Thanks

    Ricky

    回覆刪除
    回覆
    1. 股息是被看作一般入息, 好似工資或租金收入咁, 越多就稅率越高, 只是加國公司派的股息, 頭果幾萬, 有免稅額或低稅率囉, 比工資的稅率低呀! 買加國公司的股票, 咁就有著數了. 不過, 我還是喜歡美股, 美股市場夠大, 成交量也大, 所以選擇的行業又多, 唔似得加股, 市場太細, 成交量也不大, 來來去去都只係得銀行保險油股礦業!

      買股票呢, 先買一些股息穩定的, 先來安定自己生活, 好來有個固定收入, 生活穩定後, 就可以進取一些, 去買美股, 睇住股價, 賺股價升幅果D收入, 叫CAPITAL GAIN(利得稅), 加國利得稅稅率, 是其他收入的一半稅率呀! 著數好多呀! 放錢入你袋了, 你俾成千元去問財務顧問, 都係講D咁上下的野呀!

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  2. JJ先生,

    感謝你回覆..我年青時代是TORONTO讀書. 2019至現在的香港..心痛.
    25年後計劃回流(其實是走難,怕日後封關?),TORONTO 現在生活費好貴.
    計劃去Calgary 生活會平DD...現在現要努力learn my new home. Canada

    Thank you very much

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以住在離多倫多半到1 小時的地區, 屋價會平D, 生活費會低D, 每週去一次唐人街買野, 生活開支咁就有個預算了. 最後, 祝你一切順利, 賺到你加國的新家居回來!

      刪除