2021年2月14日 星期日

每次我回來時

講真一句, 都唔會想到..... 我果個外國國藉會有乜用喎, 就算唔係港燦, 用外國人身份入境, 外國領事館都保護唔到D乜咖喎! 

老實講, 揸外國護照去任何地方, 首先要聽下發護照俾自己果個國家, 佢果張旅遊警示地區名單, 去果D國家, 係買唔到旅遊保險, 就算已經買左, 個保險都唔會罩到自己呀! 

我JJ去攞加記護照去任何國家, 都唔會用當地公民身份來做任何性質的事情, 例如: 任何政治性質的活動, 遊行呀! 集會呀! 言討會呀! 投票呀! 就算寫任何文章, 都要以一個加燦的身份來寫呀! 

致於, 如果用回港燦身份, 入境或去任何地區, 就受到港燦身份所限制, 受到突區法例所約制! 

通常我回來呢, 就不會行使任何公民身份(做陪審員, 去投票, 參加公民公共事務討論, 可能城市論壇果D都計呀), 除非住滿若干時日, 記憶好似係180天吧! 

有次我係突區某行人天橋上, 見有人踩住電動車, 好像單車速度般行駛, 認為對行人實在太危險了, 一見到果位"民X聯"候選人係度拉票, 就立刻上前同佢講, 叫佢返去搵人來, 叫D人唔好係行人天橋上用電動車. 我一見佢塊黑左色, 就知道這等人齋嗡齋拉票, 當然我當時, 唔會講..... "如果你唔做野, 我叫街坊唔投你票咖!" 哈哈哈, 都好啦, 到最後佢都應承左會去做野, 避免有人受傷呀! 

PS: 老實講, 就算家陣立刻無澌疫情, 我都要觀望多一陣先至好返來了, 話澌我JJ每次回來, 無著數不特只, 仲要係咁洗錢, 飲飲食食, 揼D水俾突區喎! 雖然唔多, 不過都唔少姐! 有得多幾個我這類加燦來消費下, 市道會好好多呢

 


4 則留言:

  1. Hi JJ
    你好嗎? 很久沒見了!過去一年相信很多人都經歷不一樣的生活,我亦停頓多時沒有寫Blog了。但願你牛年一切順心順意,健康快樂!🤗🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝, 大家都一切順心順意, 健康快樂.

      刪除