2021年2月27日 星期六

加燦JJ看華語電影電視

 最近, 網紅老蕭講, 突區以後再難有成功的電影, 就帶出各界不同聲音! 

這個呢, 我JJ真係唔知點去評審誰人說對了, 不如, 由我JJ講講一個加燦的想法吧!

好多年前, 我JJ初來加國, 有越南走難來的朋友, 係我面前想同我親善一下, 就模仿好像香港電視劇上天龍八部六脈神劍咁, 用手指督來督去, 並模仿電視裡發出"啫....""啫....""啫...."聲的發功聲音.

我JJ好少睇金庸D野, 一時3刻想不起係六脈神劍的劇情, 後來我經過租帶舖(劇集不單翻譯成越文, 還有泰語, 菲律賓大家樂, 韓語, 馬來語等等), 才想起這位朋友原來係度模仿"六脈神劍"發功, 哈哈哈...... 原來, 係可以有文化共鳴呀! 一種認同感, 一種接受, 一種向心力喎! 人家見到唔只會認同, 更會來學習.

嗱, 其他西人睇完後, 原來係無咁樣的行為呀! 曾經有西人同我談論好古舊的大陸戲"牧馬人""末代皇帝", 但只是當係知識咁, 去認識遠方的事物, 向我問長問短, 老實講, 我又唔係國內出來, 真係唔知道點解俾佢聽! 現在如果再問這西人, 佢都唔會記得"牧馬人"這些戲.

所以, 我JJ認為, 一些優秀的電影電視, 是帶給人們共鳴, 認同感, 久而久之後, 就帶給人們一種文化向心力了,  並且加以模仿和學習, 並且在原先的電影電視意識上, 加上屬於他們自己的想法/觀念/事物! 

有次, 這些越南朋友, 來問我為何他們會接受到我們港燦的電影電視, 我一句就答佢地: "We are from the same branch of the culture!" 其實, 我JJ觀察佢地咁耐, 佢地係住左係越南幾代的福建人, 係越南, 佢地被稱為華族! 只是我們港燦電影電視, 作為一條孕帶, 重新激活了他們的華人認同感. 

最後, 我JJ認為呢, 老蕭佢那代人, 已經得到佢果代人的獎狀了, 當然, 我衷心咁多謝佢地這代人的貢獻呀! 只是現在這代人呢, 他們的將來, 是否有獎狀, 就得看看這代人, 能否把電影電視變成一條通往國際的孕帶, 帶給人們共鳴/認同感/向心力, 甚至用普世價值, 來承傳著舊世代, 變成新思想/新觀念/新價值! 帶給我們更光輝的電影電視新世代.

只是, 現在這代人面對的, 是比老蕭那代人走更艱辛的路呀, 他們連展現普世價值觀, 都可能受到徧抑呀! 

看來, 現在新一代出路, 是普世價值觀, 讓普世人們在他們電影電視裡, 得到共鳴/認同感/向心力, 得著新的想法和喜悅來. 

同場加泰國美女唱天若有情, 看看佢連字都未咬正, 就想著來分享那份共鳴和喜悅, 這個就是老蕭那代人的獎狀了. 


PS: 大家可能會問, JJ乜你咁都識? 哦, 我只係發表自己的想法! 不過, 我JJ係少半個歷史佬, 一個歷史迷, 所以, 對於電影電視的傳媒文化, 有點像老蕭和肥佬晶, 佢地都係讀歷史出身呀!


沒有留言:

張貼留言