2022年1月13日 星期四

好啦, 搵出情緒低落的因由, 積極去面對!

係咖, 心理輔導呢...... 係要找出情緒低落的因由, 再去改變自己的想法和做事方法, 積極去面對!

OK, 大家豬唔豬我JJ衰D乜, 就係係2018年時, 呼碌撞棍咁去估中左....... 忠美會講唔掂數, 就快無面俾! 

本來係好的, 我早早行動, 減少損失, 最少我JJ堅決唔買係老美上市果D忠字股. 只不過, 我估唔到剎出個程咬金呀! 在老忠被指攪唔掂D疫情下, 擴散全球下, 老忠的政治體制被受質疑, 即係....... 老忠一日唔改政治體制, 下次再有新疫症發生, 老忠被認定為.... 會陀衰全世界.

嗱, 各位, 咁樣呢, 原來還有少少計傾, 現在都無得傾呀! 噓, 大檸樂了, 原本我JJ唔買忠字股, 變成連好多老美股都要諗諗減持, 唉..... 老美D跨國科技股呀, 跨國金融股呀! 現在真係雞肋, 減持要俾利得稅, 唔賣又唔知會跌成點? 

所以, 近來十分頭痕呀.....

等我為大家把把脈, 睇大家因乜會情緒低落. 

大家唔早早移民, 大多都係覺得, 頂唔順外國生活, 收入大減, 又覺得突區唔會點大變, 相信己經瓜左果個老人家的承諾, 相信佢D靚會撙守佢老人家D承諾, 相信佢D第二代人馬仍會尊奉佢為祖師爺. 

噢...... 點知, 信錯左人喎, 而又一直誤以為自己係外國生活唔到!

嗱, 各位, 灘一灘我JJ的故事同大家講, 我JJ係突區時, 都同大家一樣, 唔多想做家務, 日日想出街食, 日日想住週圍去玩(查實我係加記都係咁, 日日好想出外玩呀!), 後來來到加記, 咁真係有幾年係唔多開心的, 不過, 真係可以適應到, 而且我由一開始, 就唔係唐人區住, 難度高好多呀!

咁..... 大家移民來到, 初來時可以住係唐人區嘛, 容易D喎! 大家現在努力D準備移民, 最好盡快啦, 唔好慢吞吞呀! 憑我JJ的經歷呢, 移民這家野, 人人都可以做得到, 視乎自己的意志! 尤其現在大家都睇到, 突區一切改變, 都係不歸路, 大家理應毫無反悔, 一心去移民, 頭也不回.

那種猶豫呢, 應該比以前任何移民, 都不會多囉! 

當大家決定了目標, 一心朝氣勃勃咁, 大步向前走......, 正如老供果一句....... "雄斗斗, 氣昂昂," 不過下句現在改為........ 大步渡過去移民! 哈哈哈......

沒有留言:

張貼留言