2022年1月7日 星期五

觀天下之勢, 來看創新科技股

雖然我JJ唔太去投資小的創新科技股, 但係我係有去投資大科技股, 而我投資這些大科技股裡, 佢地常常去收購或投資小的創新科技股, 話哂我唔係佢地行內人,我較喜歡去投資果D較大的行內人, 由這些行內人幫我去決定......那些小的創新科技股會成功跑贏嘛!

為何我JJ做D投資, 會比以前一些前輩有利和容易? 主要因為有3個世界不可抗逆的大趨勢: 蘇聯瓦解 + 陸肆後上邊繼續開放 + 資訊科技年代來臨. 這3個因素, 造就了空前長期的超低息環境. 老美用低息和高流通資金, 養肥佢地自己的科技發展.

只是大家都見到, 頭2個原因, 現在正在逆轉當中, 問題來了, 老美能否繼續維持超低息和超高流通資金? 我JJ透過投資大科技股, 還會受益嗎?

大家都見到我JJ開始叫人去買D收息公用股, 大家都見到, 我JJ相信科技股百花齊放的局面, 雖不至於結束, 但好大情度來講, 無左D平錢, 科技粗獷擴張發展, 將會不可復再了.

都係要同大家講, 雖然高通漲和加息, 但這些有低PE+高股息的股票, 比起高PE+低股息(擴張減慢)的股票, 更能抗拒高通漲和加息, 因為這些公司大都都有著一定的市場份額, 一定的客戶群, 一定的固定收入, 不會輕易被高通漲和加息所拖低. 

決定時, 大家不用驚慌, 想好想通了, 就要把自己的路行好行完啊!


 

2 則留言:

  1. You are on the right track, be conservative as we are not young anymore

    回覆刪除
    回覆
    1. yes, certainly, don't leverage after QE, keep enough cash for any buying opportunity.

      刪除