2022年1月15日 星期六

疫情之下, 上天對人人都好公平!

呵呵呵, 大家可能會罵我JJ, 你又係度發嗡風了. 

嘻嘻嘻, 大家咪誤會呀, 我係經過精心思考, 才咁講出來呀!

聽說大陸有人計過佢自己在疫症之下, 躺平的花費, 水+電+手機+買MUM MUM番來煮+屋菀管理費+食煙..... 原來佢一個人一個月一千多DD就攪掂了. 

其實同我係加記差唔多, 這裡冬天貴D, 因為要俾暖氣嘛! 但係扣除暖氣+車保+房保+房稅, 我真係唔係多用佢好多咖咋. 無可否認, 我JJ算係好肯洗錢係食MUM MUM 果D人, 我這裡固網上網費係一舊水一個月囉, 幾貴咖. 

老實講, 疫情下, 人人都不太出外洗錢, 生活得好唔好, 根本係唔關有無錢事, 而係關自己有無留意自己的起居飲食, 願唔願花時間照顧好自己的生活囉.

係咖, 以前無疫情時, D人袋中寛裕D, 可以出外洗錢, 可以去旅行, 可以去買買買...... 

之但係呢, 疫情下, 就算有貴一貴相機/航拍/跑車/名牌衫褲鞋襪衣帽, 都要悶係屋企等疫情完呀! 無得出去威啊!

所以呢....... 哈哈哈...... 大家咪因為疫情而不開心, 反而應該認識到天上十分公平呀! 

自己活唔活得精彩, 全係因為自己沒有活得精彩的意志, 跟上天一D無關係呀! 哈......


沒有留言:

張貼留言