2022年1月28日 星期五

莫讓..... 恨怨正邪繞心中

大家有無想過? 未來10-20年裡, 全球大部份非共慘地區, 都會吹起一股堵塞共慘的思潮. 

如果大家覺得這股思潮現在已經好高漲, 大約只會越來越高漲, 任何人如果跟共慘有關, 在非共慘地區裡, 都將會被邊緣化! 當地政府和商業機構中的敏感領域, 會盡量避免請這些共慘人仕, 高等學府裡的頂尖學科, 也會避免招收這些人. 更不用說, 不供應高科技產品或技術了.

其實, 共慘陣營的日子, 在共慘地區以外, 只會越來越難過. 當然在他們自己的主場內, 也會因為社會資源和上行機會越來越匱乏, 不要說內捲, 內鬥也會越來越白熱化. 當權者每天將會花大部份精力去應對其他人來奪權. 底下層D人, 更會生活慘無再慘.

對於大家來說, 天大地大, 任大家去行, 只要不跟共慘沾上關係, 發圍機會大把啦! 

與其被恨怨和正邪消耗自己的人生, 常常不能息懷, 倒不如放開胸懷, 開開心心, 向世界去闖一闖.....

我JJ從來唔買忠字股, 唔花大錢返去上邊消費, 總是跟忠字絕緣, 也不會養肥某些惡人出來橫行霸道. 

如果大家一早咁做, 或現在開始咁做, 就已經係最有效的行動了. 

所以, 大家不要被恨怨和正邪, 矇蔽了眼睛, 忘記了自己應行的路. 

今天開始, 大家應該不斷去儲存實力, 無論是錢, 資源, 知識, 智慧, 將來時機一到, 上邊人們對民主人權自由有著醒悟和渴求時, 就會用得著了.

只有自己先做好自己本份, 才有餘力走出自己的框框, 去幫助其他人. 連自己都自顧不下, 其他的一切都只會是奢想.  

又如果連自己人生都活不好, 連自己最基本的責任都沒負好, 那麼, 談何去辟邪行義這些大是大非呢? 

越是不能息懷, 越是中了人家的奸計, 越是無補於事, 越是自己心陷囚牢, 越是想不通如何去破敵!

無錯, 若要破強敵, 眼睛必要先看得遠看得高, 心身必定先脫離一切牽制, 自由自在, 天大地大, 有一棵天下任我行的心, 才能成就大事. 

PS: 這裡的摩門教會成日寫信來傳道, 成日叫我去參加佢地, 唔係1-2年係咁, 係講緊廿年卅年都係咁! 最近我才意會到, 由佢地寄信來的名字, 跟我捐錢去慈善機構/科研/醫院用的那個名, 係一樣, 即是, 佢地在捐款人名冊上, 見到我多年捐錢, 就計劃來拉我去參加佢地. 

有時, 大家若要人家來拉攏自己, 首先自己要先有貢獻吧!




沒有留言:

張貼留言