2022年11月3日 星期四

現況如此, 真是要教人擔憂了.

其實, 我登這篇VLOG, 並沒有譏笑之意, 始終人家若果不是以前搵到錢, 就不會買貴車. 現在人家用部貴車來擺灘檔, 都是因為經濟如此逆轉吧! 不過, 國內情況如此不妙, 就少不免影響到其他地方, 香港將會是其中一個地方, 始終中港經濟互動頻繁, 國內一有事, 香港就少不了受影響. 

加國會否受影響? 我想是有的, 不過並不會如香港般的多, 加國原材料天然資源出口, 一定會受到影響, 還好, 俄鳥戰爭, 令歐洲多國轉向美加購買天然氣. 

一直以來, 國內都是全球經濟增長的火車頭, 當國內經濟一失速, 全球包括加國, 都會經濟減速了. 

加國很多國內移民將會面臨大大鑊, 他們當中很多人不像我地咁, 移民來時, 能夠一下帶錢出來, 他們只能每年一D一D咁帶出來. 現在國內咁情況, 佢地真係大大不妙了.

從他們身上, 我得到什麼體會? 就是...... 人無千日好, 花無百日紅, 今天有錢賺入袋, 是今天的事, 明天並不一定好似今日咁, 我自己唔會借錢買消費品, 如汽車.

 

 PS: 老實講, 我自己對人家的提議, 只會分成善意或不善意, 更不會叫人家做燈神囉, 因為提議是否令自己邁向成功, 係同自己執行的意志和力度有關咖, 人家的提議唔能夠令自己成功, 大部份責任係自己身上,  因為自己有絕對自由來修改人家的提議.

沒有留言:

張貼留言