2022年11月13日 星期日

原來傳聞飯局裡的一切, 係所言非虛

現在我這邊唐人街好多餐館都唔好生意, d老闆要想方法了.

前幾排去唐人街食飯,  一入到去, 就見到幾位著上邊工人藍色外套的中年大叔, 再加個好不相同的後生靚女, 陪座有個生意人衣著的男仕, 起身來招呼我. 我才發現當中這位係老闆. 

我覺得好怪, 成班人著工人藍色外套? 好似好多年前國貨公司裡那些國營顧員咁.不過, 到左現在著到咁形式化呢, 就只有角企裡D高管係咁, 不過係加記著到咁, 可能係想表達佢地的身份吧! 又或佢地打算聚舊.

真係如我所諗, 後來有個著同樣衣著的大叔入來餐館, 個老闆立刻去大門前迎接叫這人做"X總". 

其實我都無乜野, 無專登望佢地咖, 不過咁細間餐館, 一眼就睇哂啦, 都唔明白個老闆點解唔租幾個屏封, 好讓佢D VIP 有多D私穩.

有女有賭局係無可口非, 係佢地叫"資本主義罪惡社會"裡, 我接受得到, 成班 大叔同果條女都係為左生活姐, 不過, 又唔好無遮無掩咁先得咖! 係佢地叫"資本主義罪惡社會"裡, 都係要暗地裡進行. 尤其佢地身上果套工人藍色外套, 西人唔知就算啦, 果度唔只我認出佢地果套工人藍色外套, 仲有幾個同胞食客添咖嘛! 

唉..... 真係大鑊了, 連加記這邊都有泥班友係度走來走去......



 

沒有留言:

張貼留言