2022年11月16日 星期三

股神買台積電喎..... 即係乜?

你叫商家佬, 做殺頭的生意, 可能還有人做, 但叫佢地做蝕本生意, 就萬萬無人做了.

事巧更有因, 老美和熊貓兩個最高大帝, 剛剛係豬20度會面完畢, 就有息消..... 股神入股台積電喎.... 

咁..... 即係..... 唔只台灣局勢會緩和, 連其他方面(如突區), 都有可能會鬆少少.... 

嗱..... 我從來都無話一切回復原狀, 無講我地可以繼續好似以前咁舞照跳+馬照跑+股樓照炒, 唔係咁囉..... 改變左果D, 己經一去不返咖啦! 

如果要我形容個世界局勢呢, 我就會用股市近期的鋸齒狀向下來形容, 跌D又升番少少, 但整體係向下果播!

 當然以股神神一般的資訊優勢, 佢總會比我地平常小散戶, 更知道幾時要離場唔玩.

不過, 大家可以用股神買入賣出台積電, 來作一個整體局勢的指標, 佢買入HOLD住時, 大家都會知道唔會有大鑊野爆出來, 但如果佢賣呢, 大家就真係要小心了,

PS: 既然我JJ這些小散戶無股神果D資訊優勢, 但係長遠條路點走, 股神和我這些小散戶, 係無乜分別的. 我繼續慢慢賣入資源, 買入電力股, 買入礦股, 買入金融股, 總之, 我買親D股票, 都有不錯的股息, 為我提供正現金流入我袋, 在這個唔多太平唔多順意的世界裡, 我仲有乜多求強求呢?


沒有留言:

張貼留言