2022年11月10日 星期四

原來..... 唔係個個人都適合係外國西人社會生活......

其實, 我JJ係個實事求事的, 前幾排同香港同學係網上聊天, 有人講現在香港搵食艱難, 仲話要慳住洗, 我就好心講我自己幾年前回港時, 去香港政府合署的熟食街市, 食兩餸飯, 果時香港人肯洗錢, 邊處有咁多兩餸飯呀? 果時政府合署熟食街市才有兩餸飯囉! 其實果時D兩餸飯又經濟又實惠, 大多數都好家常口味, 唔落味精乜濟. 

只是一咁講, 就有個係紐約市住的舊同學出來唔開心講: "香港咁多好嘢食,你去食工作餐, 我都唔知你係cheap,  還係蠢, 有啲錢 有啲時間坐低都唔會食兩餸飯, 我一個人都要坐低叫餸食飯!"

其實, 我同佢係外國住左咁多年,  有兩餸飯都已經唔錯, 好多時都要將就D食漢堡或COLD SUB, 而且, 我都係跟住之前果個舊同學講的題目 - 要慳住洗錢, 咁我講兩餸飯唔係岩囉. 

我解釋....., 叫餸食飯, 我無理由一個人叫兩個餸(一個肉一個菜)食唔哂咁浪費, 梗係兩餸飯, 有肉又有菜, 咁就好岩我腸胃又唔浪費.

只是佢還講: "要食兩餸飯 即係好唔掂, 無腦", 我真係無想過講風涼話, 我就回佢: "唔好俾面子累自己, 人生如果唔掂, 大約只有自己才會知道, 洗乜理街邊D路人甲乙丙諗乜呢?! "

最後佢講到令我十分唔開心: "我只係覺得你幸災樂禍, 香港現在很艱難 你幫唔到忙, 仲喺度曬命!"

嘩, 我係外國食左漢堡/COLD SUB/薯條咁多年, 又唔好見我話生活艱難, 只有..... 人去遷就生活, 無人去要生活來遷就自己的. 

係..... 無疑問地, 香港現在無咁好境, 就算係香港食兩餸飯, 已經比我係外國食薯條/炸雞好好多了. 

我匆匆回佢我去睏, 就無再理會佢了. 

我後來得到個結論, 佢真係唔係好岩係外國西人社會生活咁喎. 如果佢一早就回流返香港, 可能佢會開心D. 我再諗, 啊, 佢紐約唐人街好大, 佢係唐人街有齊哂一切衣食住行, 應該OK的, 佢又唔一定要回流返香港. 不過, 係果度要好似係香港咁生活, 仲要叫餸食飯, 佢生活開支一定唔少野. 

所以, 我來提議大家, 如果打算去外國呢, 就要自己去遷就當地人生活了, 如果唔想遷就, 就要住係大城市中的唐人街裡, 仲要好搵到錢先得, 因為咁樣生活, D開支會好大囉!



 


4 則留言:

  1. 回覆
    1. "大部分華人都唔適合"..... 這個我唔多清楚了.

      刪除
  2. 入鄉隨俗,睇餸食飯吖嘛,「老香港人」塞錢入佢哋個袋都唔明,重惡言相向,孺子不可教也!

    回覆刪除
  3. 以前返香港時都鍾意去政府合署的熟食街市醫肚,貪佢快靚正,好似你話齋,經濟好景時行入間餐廳叫個碟頭飯,你唔驚被人加料呀?
    而且細細個屋企人就教我唐詩:鋤禾日當午,汗滴禾下土,誰知盤中飧,粒粒皆辛苦。不暴殮天物,是為自己積福。

    如果你的(前?)朋友真心相信「食兩餸飯就一定係好唔掂」,咁佢同嗰班恥笑CNA紀錄片 (One Way) 中在餅廠工作的人的「藍朋友」有何分別?似乎佢真係唔係好適合在外國生活,奉勸佢最好早日回歸偉大祖國懷抱(而且大灣區啲樓應該比紐約平好多囉)。

    回覆刪除