2023年3月15日 星期三

老美狂加息下, 保險資產 竟變 風險資產

本來, 我從來對 INVERSE INTEREST RATE/倒掛利率 會引起經濟衰退, 半信半疑, 只是今次矽谷銀行這單野之後, 我就開始信了.

今次間咁勁咁好野的銀行爆煲, 係因為佢地持有好多老美國債券, 但係在不斷快速加息下, 這些之前買左的老美國債券, 就跌價了, 就令到佢地蝕錢,再加上存戶聽到佢地蝕錢, 就來擠提了.

嗱..... 當長國債D息低過短國債D息, D人一買長國債就會面對跌價的可能, 又如果加息到好似現在咁快呢, 哈, 咁就大檸樂了. 

咁, 老美今個月會否加息咁勇呢?

老美匯價已經開始跌了. 

相信佢地今次有D進退圍谷了, 快速加息會冧更多銀行和公司, 但唔快速咁加, 通漲會失控了.

之後會點, 我JJ無水晶球了,  唔知了, 但我一定唔會咁快入市去執貨了, 就算SCHW跌到半價, 我都唔敢去掂呀! 哈哈哈.....

沒有留言:

張貼留言