2023年3月26日 星期日

自以為富人孩子..... 想法跟我們有什麼不一樣?

片中這位仁兄, 肯定是個十分聰明和有趣的人啊, 講到佢自己兒子8歲前在內地, 活得像個小皇帝, 有工人, 更有由法國請來的媬姆. 

我諗呢, 像佢兒子這些人人生係斷左片囉, 唔接地脫離現實呀!

聽到我這裡果D官三代或富二代, 哈, 一個月屋企俾佢一萬加元喎, 俾著我呀, 屋企寄2年錢來之後, 我就可以開始自己的投資起跳了. 係呀, 我讀書時, 成日都同屋企講好驚有大變, 屋企再寄唔到錢來. 屋企就寄左舊錢來, 我就放埋一邊當保險.

我JJ讀完書後, 一有收入, 就攞左屋企D蔭庇, 開始左我D投資起跳了! 果時算好多錢咖啦!

不過, D官三代/富二代係唔會好似我咁諗, 竟然可以月月清喎! 哈哈哈, 唔夠洗之後, 就去送美團飯團外賣喎, 見過好多次, 真係D人揸住部成10萬加元的貴價車 去送外賣. 佢地當送外賣係江湖救急呀. 

見到我這邊D送外賣小哥, 個個都氣宇軒揚, 唔會頭揼揼眼濕濕, 哈哈哈, 唔知道佢地係咁送外賣5年10年之後, 仲會唔會維持到現在咁?

好啦, 人家D事, 我都無謂評論, 只是, 加記社會環境同佢地老家好唔同了, 我以前係香港出世長大, 比起加記D鬼仔鬼妹, 都唔夠人地咁成熟獨立囉, 而這些官三代/富二代呢, 可能比我地這輩香港更不適應加記囉.

我JJ係加記咁多香港人當中, 算係一個異數囉. 最少來加後, 生活一切越來越好囉! 所以諗法同好多其他香港來果D人好唔同咖!  也所以, 跟好多唐人教會裡D人, 想法有天淵之別囉! 根本這些人係唔會有閒情逸緻去學打中文字, 唔會好似我咁來發嗡瘋, 對他們來說, 也可能佢地會覺得我同果D"官三代/富二代"無乜分別, 不過, 又真係有唔同囉. 但我覺得佢地無力傳福音, 係都要趕我走開D, 我當然自動自覺行開D, 等佢地自己受番佢地自己決心要做D事的後果囉.



沒有留言:

張貼留言