2023年3月29日 星期三

面對當前可能發生的困境! 我地負責任咁去做人做事囉!

今日文中的兩段片, 都是預示當世兩大經濟體脫鈎後, 可能面對的惡劣環境. 其實, 唔只佢地咁悲觀, 我JJ對未來都係咁悲觀.

不過, 機會永遠留給那些心裡常存善念而上進的人, 當這些人用平常和負責任的心, 對未來有充足準備, 到危險到來, 淡然而處之, 之後就積極去尋找危險背後的機會, 並加以發大來做, 這個就是50~60年代老香港人成功的最大秘訣. 

50~60年代那時很多人因為重重危機浸到眼眉, 就選擇躺平, 就選擇不負責任咁做人做事, 甚至對家庭了. 

不過, 前車可鑑, 我們這代香港人無理由再陷前人之轍吧! 

好了, 又忽追又忽趕, 永遠不說後退, 讓我們香港人再成為未來的蹄造者..... 

PS: 其實, 我並不太擔心我們港人, 我最擔心係我這邊長大的二代人, 尤其, 在1995~2005年左右畢業的果D人, 當時時勢唔錯, 生活唔錯, 一切都唔錯, 工作雖然未至於等著他們, 總是有的! (當然現在更容易搵到工做, 因為太多人好似的JJ咁, 提早退休了. )

不過, 相比生活開支和薪水, 這裡2000~2005年左右畢業的果D人, 係最容易儲到錢, 最容易買到屋, 最容易中年後生活安穩. 我這輩人因為經歷了之前困難的歷月, 所以持別看重儲錢/投資/買屋/生活安穩(我JJ由05年,就開始儲到錢, 相信同當時大量低息平錢和中美蜜月有關). 但這裡2000~2005年左右畢業的果D人, 心裡係無這些想法, 所以佢地一到現在呢, 就可能開始有問題了, 因為佢地現在係好難儲到錢, 甚至連佢地CAREER PATH 都更難去走下去. 只是這裡2000~2005年左右畢業的果D人, 現在係這裡華人家庭經濟的主力, 這些人人生不好過, 好多華人家庭就會難攪下去了.

有時我其至懷疑, 這裡基督教會裡一些想法, 會令這情況更差更壞, 俾著係我, 一定會叫D人唔好先洗未來錢 + 馬死落地行 + 面對現實, 唔會驚人罵而唔出聲, 好了, 現在這些教會就真係無能為力了.

 


 

沒有留言:

張貼留言