2023年3月22日 星期三

我改變了自己的命運嗎?

其實, 我JJ上一代只是個小老闆, 最多時, 只有近千人跟佢搵過食, 都唔係有合約受聘.

佢D行家呢, 好多都係金融風暴或海嘯中被打回他們昔日起家時的光景, 能夠安享晚年的, 不會太多.

致於我昔日的朋友和舊同學呢? 宿命是畢業/打工/中年之後等被人淘汰出局. 

其實, 我JJ都係中年後離開職場, 只是這個係我自己選擇, 係人家未到來要我走前, 我還有少少討價還價的能力時, 搵到個最好的下台階, 攞個好的OFFER 來拜拜. 

好多人做到人地叫佢走, 這個唔理想呀!

主要, 我從後生起, 就儲錢來投資, 現在收的股息, 係我後生買股票時成本價的20-40%(股價又升左好多倍). 如果筆錢存係銀行, 到現在都仲係幾個%囉!

讀書係好, 但單單讀書就改變唔到命運囉! 仲要有接受世界在改變的那種心理質素, 才會聞到嗅到去投資邊度, 邊類公司, 跟住世界一齊來變先得咖.

老實講, 我JJ 後生時, 係好跟貼世界改變的方向, 當時係十分興奮咖, 因為覺得我的機會來臨了. 

PS: 唔知道點解, 最近幾年, 對世界改變呢, 有種恐懼心態, 唔知道係咪我心裡好怕打仗呢? 我心地善良, 真係好唔想見到其他人受苦受難了. 我係股票賺親果D錢, 全都唔係同人對賭, 而係由新時代型經濟壯大後, 所賺回來的. 以前, 總係覺得世界整體會越趨和平, 但係現在覺得世界會轉趨不穩和戰亂呢!

忽然想起, 20多年前, 有次係那間華人教會的BOOK FEST (好似係中國信徒中心攞D書來賣), 我一見到何清蓮果本"中國的陷阱"(唔係福音/ 宗教書籍), 我就買下來, 果時中國被看成騰飛中的新興經濟體. 點知有個長老見到我買本咁樣的書, 仲以為我好似佢D仔咁竹昇, 對中國任何事都看徧, 要趕我出教會咁講呀. 

當時我真係對任何新事新想法, 都持開放態度. 讀完本書, 想了一想, 咁多年都無買中資股了, 也沒有買任何港股, 後來發生的一切, 都同本書裡質疑的地方, 十分接近. 

做人最怕就係一承不變囉, 個長老係咁, 佢D仔又係咁, 最重要係接受這個世界沒有固定軌道的改變, 唔係大中華膠想中國騰飛, 就中國一定會騰飛的. 如果現實裡係飛唔起, 就要隨遇而安, 唔好磨爛蓆先得咖. 

後來, 這個長老去歐洲, 去幫助當地D中國非法偷渡者, 我一直係好尊重佢的高風亮節, 言行一致, 但係, 我JJ係佢地這些人眼中, 只是小人一個囉!


沒有留言:

張貼留言