2019年1月5日 星期六

這些年頭, 不應再講面子了,

其實, 很多跟我同時期過來移民的香港移民, 當時大多都未能放下面子, 買屋可以買差D, 但車子一定要買好的威皇的. 出入衣著, 不能輸陣, 就算輸人.

移民幾年到十年後埋單, 大多數人身家唔見左一截. 

面子有時係助力, 因為會令人迎難而上, 會令人在逆境裡堅持到底, 只是面子在物質, 而不是面子在原則和信念, 當然最後就不會有好結果.

我移民來後, 一向揸日本仔車, 抵食夾大件果D形號, 一架車揸十幾年, 從不會介意人家怎樣看我, 一切實事求是, 不花假不虛華. 

認識有教友揸LUXURY CAR, 去打最低工資的工作, 唉..... 就算一日做十幾個鐘都唔夠洗. 而且放工後, 不會有時間思考人生, 一切都只會跟隨人群大隊, 沒有了自己的獨特想法. 

有一年, 我終於明白這朋友為何咁要面, 因為佢鄉下興民間集資, 佢係加記, 當然有好多鄉親找他們放資金在海外了. 不過, 2011年佢鄉下資金鏈大破裂, 聽說很多人跟佢鄉親反左面呀, 其實, D人都傻咖, 有乜可能做單生意, 包會有十幾厘回報, 可能某段時間有, 但不能維持多年都係咁嘛! 一到逆境, 十幾厘息就要左成盤生意D命了.

好啦, 其實, 我以前去果間唐人教會, 都對教友, 用到好多面子工程, 相反地, 我一向叫人踏實做人, 自己做到幾多就做幾多貢獻, 所以我不容於這些教會和人仕, 不過, 我自己十分懷疑要面子的人, 真正能夠為別人貢獻多少, 唔攪出個大頭佛, 都已經呵離吉帝了. 

到今天, 這些人人到中年, 大多都面對人生更多的困難, 再加上來緊這幾年, 佢地人生從未見過的大逆境, 真懷疑會有多少人唔會痴線, 尤其d人咁要面子.

都係咖, 人係社交動物, 我JJ 真係唔想斷哂D社交, 不過, 我真係唔想俾人影響到更情緒低落, 話哂, 這些朋友未大鑊之前, 我都已經苦口婆心講得好清楚,  

所以, 來緊的日子, 不單朋友們會受到經濟沖擊, 連我係社交上, 都不會容易交到好朋友了.





2 則留言:

  1. 有朋友的女兒十多歲才從鄉下來(因為父母要打多份工先夠額辦子女來加),現在麵條店做侍應,最近換了部BENZ,供車也要媽媽資助

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉, 咁真係盞攪了, 做人咁有乜為呀?

      刪除