2020年7月5日 星期日

我那大6大媽筆友 3

前幾天, 佢來問我, 為何不敢再回香港? 佢見我年年都回港幾個星期! 

哈, 其實我一早都同佢講左, 現在香港被強行立國安法後, 跟大6任何城市都沒有分別了,  以前我自己是不會自己一個人進入大6的. 不是跟著識途的親友, 就是跟團去大6, 省得麻煩邊檢人員加重他們工作量! 

佢今天竟然再問我, 我又唔反共,也從没有燒國旗,為何不敢回港?

當然, 我一定要同佢解釋清楚, 香港被上邊強加果條國安法, 唔單只係講反共和燒國旗係犯法喎! 仲包括埋非港人+非中國藉+非華裔呀! 而且, 我從來唔知上邊點去解讀什麼是分裂國家或詆譭國家喎! 條國安法裡又包埋分裂國家和詆譭國家這些字眼!

而且, 我個樣好似香港示威年青人喎, 我這幾年每次回港, 都被保安人員, 不合理來保安一番! 再加上, 現在真係有上邊執法人員來港執法喎! 佢地點會分得清我係咪示威者? 為免麻煩, 都係咪攪我了, 回港就免了. 

話哂我係外國生活得好地地, 自己揸車四圍去玩, 反而回到上邊, 我連四圍行下,都盡量避免! 我係上邊被安保人員來保安, 比係香港更多呀! (嗱, 上邊D安保人員係唔一定著制服咖! 只會在我身邊出現!)

我又唔係果D係外國搵唔到食, 要回流果D人, 更不用看著國安法來做人. 我係加記, 早早就搵夠錢, 唔洗煩了, 真係無必要再自找麻煩了! 

好了, 好多人還以為, 現在香港和上邊環境唔會差落去, 不過, 我持相反觀點囉! 當然叻人點會生活有問題呢? 整體社會就算點差, D叻人係唔會有問題. 不過, 對於果D連走去外國看看都唔敢果D人, 又或係外國撈唔掂果D, 留在香港或上邊, 將會跟走去外國, 中間的生活水準差距, 將會越來越大! 5年後, 就會見到分別; 10年後, 就會後悔!

現在大6和香港社會, 將會是精英當道, D人唔係精英, 而又或唔扮到好似精英咁, 將來可能會被人當是低端人口呀!我JJ真係唔想好似精英咁辛苦去生活, 也不想扮成精英, 所以留在美加這糧食大倉庫裡, 是我首選呢!

PS: 扮做精英, 其實就好似明星出街咁, 一定要裝好個身, 才出到街. 咁樣, 其實係好浪費自己時間和精神, 用扮做精英果D時間和精神, 係自由世界裡自由自在地去搵錢, 都唔會餓死啦!





沒有留言:

張貼留言