2020年7月26日 星期日

唔係講西裝, 而係叫人擺脫虛榮, 得到真正自由!

哈哈哈..... 這位UTUBER講野, 又真係同我好接近, 比我以前教會果班所謂弟兄姊妹, 更接近. 

佢講, 金融界叫D下屬洗到大一大,  誘發下屬的虛榮心, 好使下屬不斷去追單追數!

之後的故事, 我JJ可以繼續講埋落去...., D經紀成日去同客仔講, 話客仔D投資回報太低! 投資得太保守! 道理都係好簡單, 引起客戶虛榮心, 頻繁做高風險投資囉! 如果只係想賺多D佣金, 都唔係咁差, 只不過, 有部份係想指條黑路俾客戶行, 背地裡就同客戶對賭! 所以, 道理都係一樣, 金融界利用前線經紀的虛榮心, 經紀也利用客戶的虛榮心.

其實, 人活得簡單, 係好重要, 做事就會容易去得心應手, 連健康都會好D; 而將一切人事變得簡單, 或避開那些刻意把人事複雜化的人, 更是快速達成人生目標的不二竅門! 

所以, 我JJ一向叫人投資呢, 唔好追求快速高回報, 又或用槓桿, 袋中有一蚊就投資一蚊, 頂多..... 短時間裡借用2-3毫子的孖展. 細水長流, 好股票(生意長有長做長賺)買左後, 放埋一邊, 唔好理咁多! 下次再想去買多D股仔時, 才好再去睇股價喎.






同一道理咖咋, D宗教人仕呢, 如果把原本好簡單D野, 講到好複雜, 講到有咁複雜得咁複雜, 大家就要小心了. 就以基督教來講, 八個字就講哂: "因信稱義, 罪得赦免". 任何牧師如果不跟會友說這8字, 而將一切講到好複雜, 就一定有問題! 


PS: 加一張我JJ試便服的相, 這件野, 17蚊加仔咋! 可以放落洗衣機洗, 洗完朗乾佢就唔會皺了. 著住佢去行公園買餸, 更可以著住佢係公園長櫈上HEA下. 


對 GORE TEX 鞋, 無減價下, 都係30皮加仔! 係咪好羡慕呢? 其實, 我們比自己想像中, 更富有, 更自由自在, 更開心快樂呀!


4 則留言:

  1. 對 GORE TEX 鞋, 無減價下, 都係30皮加仔!
    平得咁交關?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, D衫褲鞋襪, 我邊比你溫記果邊平好多咖!

      刪除
  2. 對鞋幾型仔喎,我一直都想買返對紅色鞋,但揀極都唔啱心水……

    回覆刪除
    回覆
    1. 這對真係好岩我地東方人, 但唔岩西人, 所以才會咁平來減價

      刪除