2020年7月8日 星期三

為何自由如此重要?

加國滿地可這裡, 現在一早一晚, 溫差很大, 晚黑廿度左右, 十分舒服, 但一到早上9時之後, 就會開始熱, 一直熱到日落後1小時. 後天更會熱到35C, 體感會在40C以上.

但係我JJ一直都唔洗開冷氣, 為何? 初先, 加國這裡房屋隔熱一流, 冬天零度, 屋內可以半天不開暖氣, 都唔會感到凍; 第二, 晚間開窗, 日間閂窗, 就可以保持室內氣溫28C以下; 第三, 因為我調整左我D生活時間. 

一切的大動作出汗活動, 早上9時前做完佢, 即是..... 早早就煮完午餐和晚餐, 9時之前, 開著窗門來煮飯, 令煮食爐透過窗門來散熱. 一到外邊氣溫熱起上來, 就閂窗, 去做D唔洗大動作出汗的活動! 開始一天的學習和思考了.

嗱, 這個就是自由了, 自由地去選擇對自己最有利/最方便/最環保的生活方式..... 不會因為..... 我坐底學習, 睇落好似好HEA, 其他人流緊汗出力做, 其他人就可以來否定了我的存在和價值, 定性我為低端人口.

好的, 有些人想不到去調整生活方式, 我是沒有問題, 會尊重人家的生活方式和選擇, 也不會覺得人家蠢, 平白要開冷氣來浪費天然資源, 甚至定性人家是破壞地球環境和資源的低端人口. 

其實, 人活得有自由, 就會生活得更順暢, 更環保, 對自然環境更少破壞, 對社會更有貢獻! 

不過, 這個世界卻有D人, 自以為自己高人一等, 唔相信其他人在自由意志下, 所發揮的智慧和貢獻(因為不起眼, 就被人抹殺了)! 硬要說, 要由他們來領導, 由他們來指揮, 由他們來擁有一切, 由他們來定誰是低端人口. 這些人更因為咁, 走出來扮哂野, 吖吖渣渣, 做得更差, 傷害更大, 無視他們自己和他們祖輩, 對人類/對文化/對全世界的巨大破壞和威脅!

當然, 這種人當中..... 有現在大家在香港見到果D....... 

PS: 我JJ可以咁早就搵夠錢, 唔洗再做, 就係因為我善於利用自由社會賦與我的自由, 去做別人想不到的事, 搵別人想不到的錢途. 

自由也可以是.......我早早就唔再理會我這裡華人教會果班人, 在疫症前, 這些人還在擔心份工, 還擔心每個月搵得夠唔夠生活開支, 佢地自己已經都水浸眉頭, 好心就唔來妄加等級我JJ D 生活方式呢? 就唔好來妄議屬靈不屬靈呢?

沒有留言:

張貼留言