2020年7月24日 星期五

金仔, 金仔..... 你升市時, 就無乜好野了!

大家可能會講, JJ你就好啦! 買左金仔後升左咁多唄!

老實講, 金仔升, 無乜好野會發生喎! 我JJ寧願金仔唔好升!

我買金仔, 唔係用來炒咖, 又唔係陀住佢去走難!  只係用來對衝下地緣政治風險咋! 

老實講, 金仔越升高, 我心情越來越差呀! 

我寧願好似上年咁, 每天出街見到D人都走來走去, 雖不致於好開心, 但總不會情諸低落呀!

我JJ有個信念, 就係..... 財富係浮動的, 是浮在社會每個人之上, 人人都開心搵到銀, 我D錢錢浮係其他人身上, 才會洗得最大回報, 當人人都對未來缺乏希望, 要搶住來賣金仔呢, 即係我D錢錢洗出去, 回報大減了.

PS: 當然, 我JJ同其他人的分別, 在於...... 我早一D對未來失去希望囉! 好處係, 我買到平金仔囉, 唔好處係,..... 我比其他人早D去情緒低落! 噢....... 希望我也比別人早一D去重拾希望, 不過, 到現在我仍然未喎, 唉..... 都已經2年了.

沒有留言:

張貼留言