2020年7月15日 星期三

回望..... 我投資出租物業!

當然, 大家當中有些人是好叻, 不過, 我JJ只係屬於中等果D人囉, 所以, 可能...... 我的經驗會幫到好大部份的人囉!

其實, 我投資出租物業呢, 平均回報真係大約係8%左右啦! 咁當然係唔理想呀, 相對我以前時買的股仔, 慢慢留強汰弱, 去無存菁後, 現在成功果D股仔的股價係當時的10倍了, 現在股息收入是當初買股票果D本金的20-30%呀! 

係呀! 我JJ投資出租物業, 唔係無用槓桿, 買時有房按咖, 1元當2-3元咁去舞咖! 比我投資股仔的槓桿還高, 股仔頂籠係1元當1.5元咁舞, 我大多數時候, 係唔會用孖展來買股仔的!

當然好多叻人, 佢地賺得多過我, 可能其中槓桿大過我用個D囉, 即係風險也比我高囉!

如果大家好似我JJ咁, 係D中等果班人, 唔係好叻, 唔係好醒, 唔係好喜歡擔驚受怕, 唔想食咁多驚風散呢, 咁, 我就覺得, 投資出租物業, 都只是一個分散投資的好方法, 絕不是回報好高的方法囉! 

當然, 大家可以想想, 如果今天大家走佬去到外國, 人生路不熟呢, 就應該分散投資了, DON'T PUT
ALL THE EGGS INTO ONE BASKET呀! 又買下股仔, 又買下出租物業.


我JJ認為呢! 

首先一去到外國, 過左頭一年戒急用忍期呢, 就去買出租物業, 用出租物業D租金收入, 來墊底生活開支, 用來做自己的生活開支囉! 因為租約一簽就有一段時間, 這段時間裡, 大家心裡就有個底了. 

第二, 買出租物業, 買到租金收入夠生活開支, 就唔好再買出租物業了, 長期來講, 出租物業一定唔夠王牌股仔D回報咁好. 之後, 開始買不同行業的股仔, 跟住股神分散咁來買, 大多都無乜差錯了. 

第三, 放D時間去跟蹤D股仔, 手上有的又好, 想買的又好, 追買的又好, 慢慢揀D岩自己的好股仔, 留係自己個倉裡頭! 

第四, 回望我JJ股海浮沉呢, 大跌市時, 係入市良機喎, 袋中有1蚊, 就買1蚊股仔囉, 唔好借用孖展呀! 過多一段時間, 就會彈起了. 尤其如果大家心中有個底, 已經有出租物業之類的收入, 來墊底生活開支, 大跌市時, 邊個夠大家咁夠膽去入市呢?

第五, 過了若干年後, 當初買D股仔上左軌道, 股息收入穩定後, 而又多過1.3倍的生活開支, 大家就可以開始考慮把出租物物賣出, 始終, 出租物業要自己出力水來運作, 是一些"力不到不為財"的投資呀! 

第六, 最後, 大家唔好忘記, 股息收入唔代表果間公司的真正收入, 股息收入只是間公司真正收入的一部份呀! 如果我睇D股仔的P/E 細過12.25呢, 即係隻股仔係果一刻, 都已經勝過我JJ投資出租物業的長期平均回報呀! 嗱, 大跌市時, 係咪大把股仔跌到P/E12呀? 果時買入, 哈哈哈, 當隻股仔的股價和收入彈番起後, 當然回報一定好過出租物業啦! 

好啦, 最後, 當大家人生路不熟時, 去到新地方新環境下, 揸舊磚頭係好咖! 令到自己心肝仔安心好多唄! 只是一到大家摸熟環境, 認清路向, 之後, 磚頭就會變得可有可無的奢侈品了! 哈哈哈, 祝大家一切好運啊!


2 則留言:

  1. 現在香港環境,好多人都想走,但又未必有能力,有錢買屋當然淡定好多呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無乜錢都可以走, 現在英國只要求夠錢來衣食住幾年, 就可以俾簽證, 簡直係明益, 試想想, D人去做投資移民, 要好多錢咖!

      刪除