2021年8月10日 星期二

大時代裡, 我們要遠望, 更要望得高!

 是的, 我們身處於大時代裡, 單單看看今年我們一共拿了6個奧運獎牌, 就知道我們現在風湧雲起, 大有天下風雲出我輩之勢!

只是生活還需要生活, 糊口也是十分正常呀!

下邊這位網友聲稱在香港做教師, 來到加國做緊國際學生, 開始準備日後長期在加國生活, 開始進入勞動市場. 

大家都看到, 勞力工作對很多原本文職的人來說, 是不容易呀!

不過, 不用怕, 不用灰心, 在快餐店做勞力工作, 只是踏腳石, 為到將來跳得高跳得遠, 做好準備. 

做人總不能單單看現在, 最重要要著眼將來!

乜野係望得遠? 係呀, 唔好咁短視, 真係要睇5-10年之後. 我以前剛來加記, 加記開始美加自由貿易, 當時我估算5年之後, 加記會好景, 只是當時立刻有陣痛, 當然真係好多人只看現在, 唔想等, 就回流了. 當然, 後來加記由90'S 中開始, 一直旺場左咁多年, 直到2018年當奴友話要重新談判美加自由貿易, 我果時才話..... 如果講唔成, 我JJ就回流了, 後來, 當奴友為左同熊貓大帝摙過, 就草草放過加記! 

乜野係望得高? 其實我JJ都唔係高, 只係未到50要財務自由, 哈, 我到45就還清澌D出租物業按揭, 實現0債!

沒有留言:

張貼留言