2021年8月23日 星期一

真擔心...... 海外港人前景十分灰暗?

其實, 我自己對自己前景充滿信心, 也對自己家族裡任何男女成員, 都是充滿信心...... 

只是多年沒有主動去接觸海外港人(始終以前果D肯打中文字, 肯組織一下自己思想才寫出來的人, 質素係高一D), 家陣有CLUBHOUSE 社交軟件, D人直接可以出聲講, 昨日星期日, 我上了一日CLUBHOUSE 群組聽一聽, 之後, 我對海外港人的前景, 雖未致崩潰, 但已經感到前景不妙, 十分灰暗! 

如果我係老共, 見到班人咁樣質素, 真係會輕看港人呀!

其實, 我個大頭相係好陽光, 我上身著窄身運動服呀, 無非係想為港人群組貼金, 但有女性卻拿出來質疑一番. 都沒有什麼的, 我人生都係咁活著, 只是看到一些人質素不太高! 連人家來為他們貼金, 都看不出來!

好啦, 其實, 人家思想是人家的事, 我是不管的. 不過, 若要透過社交平台, 來令他們所想的合理化, 來逼令其他人跟從這些不當的想法, 令到各人的前景都變得灰暗, 那就萬萬不該了!

事緣係..... 初時這些女性見到我大頭相中 D衫著得窄身一D, 就好大反應, 我初頭覺得奇怪. 這些女性後講, 原來佢地係外國改嫁左, 老公係清真. 只是佢地可能唔知道清真戒律係好深嚴, 就拿來好新鮮咁講, 我心裡卻在擔心佢地頂唔順家裡D人全部都守清真戒律, 唔好講話叉燒, 連臘腸都無得佢地食, 更惶論佢地要罩到成身密麻麻咁. 

真係可憐的女人, 我的好意, 被看偏了, 最後佢地竟扮到好先進咁,  提出"多元文化", 仲講歪理.... 根據清真戒律, 女人罩到麻密密, 係用來保護女人, 免受男性性侵. 香港人的智商幾時退化到咁呀? 香港女性一直不是著得涼快嗎? 而香港男性何時性侵過女性呀? 為何香港男性無問題的事, 其他男性會有問題呢? 

真係唔知道係咪果個群組幕後, 有人定調左, 又或有其他人組織起來, 入果個群組騎劫喻論, 不久之後, 就有人討論香港交通工具上的性侵女性個案. 大佬, 香港一年得果幾丁過案, 得幾條盲毛炳被拉, 咁都唔可以構成理由去叫全港3百萬女性出街罩到密麻麻掛? 真係信佢一成, 雙目失明了.

PS: 講到被壓迫感來接受人家的性取向, 我JJ真係曾經感受過, 而且, 仲係俾人來"挑"! 

唉..... 事緣2018年回港, 某日係巴士站排隊等巴士, 前邊有2個女同人物, 初時見佢地態度親暱, 我初時無眼睇佢地, 擰歪面唔睇佢地, 佢地後來越來越過份, 係我面前, 攬頭又攬羅友, 巴士到之前, 仲要咀對咀咁..... 咀到"豬"一聲, 我眼超超咁望住果個TB, 個TB望住我再咀多一次, 分明係有心來挑戰我男性的身份. 

其實, 如果係一男一女咁做, 頂多係教壞細路, 製造更多風化案, 但係2個女人係我這個麻甩佬面前咁做, 情況比一男一女更壞, 出發點更差! 香港交通工具上邊有風化案, 真係要拉這些人去浸豬籠.

無他的, 香港大把時鐘啦, 這2個女同人物如果要親熱, 花少少錢, 無謂係公眾場合影響其他人呀, 話哂係跟性有關的, 而我又無歧視佢地性取向, 佢地都唔好咁過份呀! 咁來迫其他人認同佢地的性取向!

後來, 我見到我果個男親戚, 同佢果班同居的女同姐妹, 我才明白, 原來女同都可以有雙性關係, 唔一定係單單女同關係呀! 真不知道當時那2個女同又係咪咁?

沒有留言:

張貼留言