2021年8月30日 星期一

傻人社會叫爽! 不能彼此憂戚相關, 豈能有共產烏托邦嗎?

事緣某地有近10年的爛尾樓群, 大約係10幢, 唉, 咁大檸樂呀, 因為荒廢左近10年, 一直沒有人理會, 沒有好好維護, 地基嚴重腐蝕下, 需要拆卸, 咁, 機械咁拆會廢時又費錢, 佢地用爆破咁拆.

不過, 某中有一幢無炸冧到喎, 半天吊, 睇佢真係唔知點攪啦! 

只是影片中d人猛係度叫爽, 好似d人認為d樓唔洗錢起咁, 一野炸Q澌, 對佢地來講太過癮了!

老實講, 我都唔知道這些人係咪係共產主義下長大喎! 我JJ係資本主義社會長大, 深知這些雖然唔係我D錢, 但總係整體社會成本來咖, 最少這些用左的建材, 把好多原材料價錢拉高左, 世上少左好資源, 而世上也多了污染喎! 

乜共產主義下........ 唔係...... 社會一切都同自己憂戚相關嗎? 人家仆左街, 唔係自己生活都唔好過得去到邊嗎? 睇完這段片, 我JJ反而懷疑, 自己比很多人..... 都要共產喎! 最少, 我JJ會很反對咁來浪費整体的社會資源嘛!

其實,  攪乜鬼共富呀? 人們連社會上憂戚相關的觀念都無, 共富就會引起仇富. 我懷疑著, 社會上沒有彼此憂戚相關的觀念, 就不會達成共富共贏的局面.

 


PS: 前排網上聽有人講, 乜乜..... 他者仆街主義, 哈哈哈, 在一個共產社會裡, 竟然有他者仆街主義, 看來, 離開共產主義烏托邦仍有漫漫長路喎! 既然連客觀條件都未具備, 我們今上又何必茁苗助長呢?

攪共富只會變成共慘和共貧吧!


沒有留言:

張貼留言