2021年8月28日 星期六

CLUBHOUSE內裡有乜咁勁抽?

 噢......原來係有好多音樂人係度演奏, 開音樂會, 仲係果D有名有姓好堅果D, 唔係好似JJ這些街邊2打6.

乜乜 International Award Winning Concert, Classical Piano DMA.

怎樣也好, 有LIVE MUSIC 聽, 有人咁有心來演奏俾我聽, 正呀!

趁住疫情下, 班友少左實體音樂會開, 上澌來 CLUBHOUSE 開, 益左我JJ 可以免費來聽. 

平時要俾好多錢錢, 仲要我去到無雷公咁遠來聽.

 不過, 這些CLUBHOUSE 房中, 好多國藉的人呀! 有時我真係唔多聽得明佢地D口音, 英文係咁, 煲冬瓜係咁, 法文又係咁, 可能唔係我第一語言. 

我才明白到, 原來言語能力差, 唔代表佢地藝術水平差, 正如愛因斯坦咁! 相反, 天份高的人, 大多都是語言能力差.

現在聽緊果個演奏者仲係盲人添呀!

所以, 大家唔好因為自己少少的不及, 而自我放棄呀, 應該向著自己人生目標進發.


沒有留言:

張貼留言