2021年8月14日 星期六

今日GOOGLE 個嘜頭.

 

哈, 現在要勞煩西人來提醒我, 今天係七夕節, 牛郎和織女相會..... 

不過, 我JJ係男人老9, 都無乜會去諗吖嘛!

其實, 這個是女人的節日啊! 

PS: 不過, 最近我的煩惱又來了, 可能最近經濟唔好, 好多女性托人找個男人伴吧!

只是, 當我JJ一講個不字時, 就招惹對方懷疑我是否GAY!

唉, 其實, 我本來都好想客氣D講個不字, 不過, 一聽到咁, 我就會問對方, 為何不早點找? 拖足咁耐? 我JJ慣左一個人生活得好好咁多年, 真係無乜動力去找個伴喎, 尤其我照顧自己日常生活得咁好, 多個人在身邊, 難道我要花更多時間去照顧多個人? 

都過左咁多年, 我JJ原本無乜嬲某D人, 但係一有人質疑我係咪GAY, 我就會好慶, 真係好想搵番班人出來鬧鬼佢地! 

沒有留言:

張貼留言