2021年12月30日 星期四

年尾了, 有人講.....下年商業8大改變趨勢!

我JJ這些年裡, 年年年尾都買本經濟學人, 睇下佢地下年經濟的預估. 

但係, 上年疫情期間, 再加上突區發生好多事, 年底就無乜心情去買了. 

查實, 如果唔係上年年尾突區發生咁多事, 同埋疫情咁反彈, 以我上年的投資表現, 我真係可以笑笑口咖. 

今年見到有人講 經濟學人對下年商業趨勢的預估, 哈哈哈, 就提醒我去買番本來責袋啊! 

係咖, 大家唔好怕世界改變呀, 哈哈哈, 世界唔改變, 邊處來發圍的機會呢? 係咪? 尤其急速的改變, 大把機會搵銀咖喎!

都係果句, 有..... 健康的身體, 樂觀的情緒, 愉快的心情, 就係搵銀先決的要素呢! 當然, 大有大搵, 少有少搵, 最重要係有銀搵!


  PS: 仲有一件事十分重要, 突區發生的一切, 將不會是一時三刻有所改變, 大家就要放開心情, 繼續生活得好好. 

突區裡這些人今天做的一切, 不外都係想來震撼大家的意志, 想大家心裡驚慌, 消磨大家的意志. 

哼, 唔好俾這些人咁容易得逞, 越係要來消磨大家意志, 大家越係要活得好好, 開開心等機會來到.... 儲多D實力, 無論是錢, 是知識, 是智慧, 我地都要儲好, 將來會有一天用得著的.

 


2 則留言: