2021年12月20日 星期一

靚仔係咪一定花心, 一定自戀?

昨天我討論王X宏單野, 今天見佢前妻話佢有自戀狂, 就令我想起一些往事. 

老實講, 我真係唔知乜叫自戀呀! 有乜定義.......? 好耐之前, 有個唐人牧師就講希臘故事裡的narcissus - 水仙花, 話說有個靚仔, 佢有天在水中見到自己樣貌的倒影, 就被深深吸引了, 吸引到佢忘記了一切, 在水邊餓死, 化成水仙花了. 後來, 人們用narcissus個字根, 變成 narcissism 自戀狂了.

當時我一聽這個無潦故仔, 就覺得好玄幻了, 個靚仔唔洗搵食咩? 佢無兄弟姊妹父母? 死剩種? 無表親無堂親? 時時見住咁上下樣D人, 點會被自己水中倒影深深吸引? 個故事簡直係無潦到無人有, 都唔知個牧師講出來係為乜? 果間教會裡, 都無咁樣的人姐!

過多幾個星期, 教會裡一個平時無乜聯絡的女教友打來, 問我點睇上次牧師講 narcissus 故仔. 果時我真係無乜印象, 覺得又係D無潦人打來, 就支支吾吾講唔記得左!

後來我才意會到, 哦..... 原來係講我呀! 最少, 果個女教友係咁認為吧!

老實講, 我幼稚園第一日返學, 唔係我自己望住塊鏡照自己, 而係D同學仔同埋MISS 望住我, 攪到我仲以為自己好有問題, 真係懷疑自己係柽物, 喊左出來! 

其實, 我從來沒有覺得自己同別人有乜唔同, 咁耐都係不斷有人講我我好特別, 反而我唔覺得自己有乜特別, 反而我希望別人, 用一個看待普通人的眼光來看待我. 

個牧師咁講道之前, 教會裡有個新來的女教友, 時時係大堂崇拜時, 回頭來望住我, 又跟住我. 其實, 我自己都習慣左, 只是果陣時, 我同果個女教友都係適婚年齡, 就算我詐睇唔到, 其他人都會來問我. 

其實, 好簡單咖咋, 約個女教友出來彼此認識下, 介紹下我自己, 好等果個女教友明白到, 人就算外表有乜特別, 骨子裡都係人一個, 而我只是一個男人囉! 但係, 佢話唔得閒喎! 

我就無左件事, 但果個女教友仍然又係咁, 時時係大堂崇拜時, 回頭來望住我, 又跟住我. 咁, 大家都到適婚年齡, 已經同佢解釋得好清楚, 我唔想其他適婚年齡的女性來誤會吧! 最少我都想快快找到對象來拍拖結婚啦! 這女教友之後又係咁攪法, 唔係想玩野, 就係..... 佢自己唔知自己想點! 

我就再開門見山同佢講, 如果佢對我無意思, 就唔好成日係大堂崇拜時, 回頭來望住我, 又跟住我. 點知佢就同教會牧師和其他女教友講, 話我打電話去騷擾佢, 後來仲攪到要我一定出值"特定聚會", 俾牧師個老婆來"規勸"! 

後來, 我唔理會這些人, 避開D, 是十分正常, 話澌我的時間有限, 無謂理D唔等洗的人, 但係這班人好似奉旨咁..... 好似我要理會佢地咁! 個牧師做左咁多年牧會, 唉, 佢老婆咁向人照肺, 佢又咁講個 narcissus 故事, 真係BULLYING來咖. 

D人係咪 narcissism 自戀狂呢? 如果D人唔係自我中心, 有為他人著想下呢, 應該唔係掛! 我相信自戀狂果D人, 係會把各種各樣奇怪的名目, 扣在別人的頭上, 講到全世界佢一個人係天上囉!

其實, 我都算係.... 有從人家角度去出發, 去圓潤人際關係, D人攪到一鑊粥咁, 我會選擇避開D, 去做正經事, 但這些人要立杆見影, 又想遮住自己的醜能態. 佢地照完人肺, 係台上講完訓話, 就要人地去做佢地要做果D事情咁. 

老實講, 我現在不再是適婚年齡, 也不會去死單一的教會(去完就走, 隔幾個月後再去), 如果係街上再有人望住我, 我都唔覺有乜問題囉. 人家有人家的喜歡吧, 望住我, 我也沒有蝕底的! 

PS: 這幾年裡, 我不時見到我果個身邊好多女人的親戚, 令我想通了好多事情. 原來, D女人越係有錢, 係男女關係上, 越係主動和直接, 相反, 越係無錢越係唔掂D女人, 係男女關係上, 越係喜歡玩野, 越係想扯住對方鼻子走, 越係喜歡壓著踩著對方! 

好啦, 以前90年代D人話點難搵錢, 但都無現在咁難呀! D人後生時唔生性, 到現在老左, 就唔好怪上天唔公平. 來緊的艱難日子將會好像廉刀一樣, 割走這些問題人物了.



 


3 則留言: