2021年12月25日 星期六

如若意志堅定, 面對秋風秋雨又何妨?

在FB上, 見到一幅咁香港地道的相片, 看看人名, 一個煲冬瓜的名字喎, 但係一段好香港人的文字吸引我: "屋漏偏逢連夜雨,船遲又遇打頭風,失業就算還接到詐騙電話,這下好了,天天在家當廢青!" 

才知道是一位新香港人, 來到香港面對種種困難, 失業再遇上電話詐騙.

是的, 本來前幾年香港市面好好時, 佢地落到來, 大多都係係佢地自己友企業度做, 再唔係係港資度做, 頂多叻D果班少數人, 係外資度做. 

家陣強立法後, 很多新香港人就知道..... 佢地一直所想所諗"立法係必須的", 係令到佢地變成現在咁樣的主因! 

只是我見到這人都有從港人想法去出發, 算是地道的香港人, 我就送舊香港人的勵志歌俾佢, 希望佢快快行出困境吧!



 歌曲裡頭講: "如若意志堅定 面對秋風秋雨又何妨 浮沉中穩步再上 一切憑我力量!"

好啦, 真係希望佢聽得明白, 成功成為香港一份子吧!

PS: 講起詐騙電話, 我係2018年回港時, 收到"聲稱"香港入境署電話, 叫我按掣入去聽重要訊息, 點知按聽果個"香港官員", 同我講煲冬瓜喎! 哈, 我立刻用煲冬瓜大罵: "胡扯些什麼?"

好啦, 現在完成立法, "天下太平"了, 濕熱率大升, 更多"聲稱"香港XX署的電話了, 不過, 就真係令人不知道係咪詐騙電話, 話澌整個世界都不一樣了.


1 則留言: