2021年12月24日 星期五

疫情反彈下, 各位都係多作準備呀!

相信大家都知道, 世界各地疫情都反彈! 

所以, 大家要開始預備較差的情況發生, 準備 d 食物和日用品係屋企, 咁就岩了. 

我這邊新增過案大增, 政府已經叫人唔好幾家人約埋一齊過節, 叫D人唔好聚會了. 

真係擔心好似上年咁, 過完新年, 就宣佈閂澌所有非必要塲所, 只有超市, 藥房, 五金建材這些必要塲所開門, 而商場, 修車房, 車行, 餐廳, 戲院, GYM, 銀行全部要閂門. 如果好似上年咁, 閂左2個幾月, 到3月中才開番呀! 

我JJ上星期已經換左2 部車的電池, 今天修車房在聖誕節前例牌開始休假了. 我再去建材舖買了零件, 整好左滴水的水龍頭掣, 再去攞幾百蚊現金係袋, 再買齊餸菜過節了. 實在..... 明天同BOXING DAY果幾日, 唔好同人逼呀! 保持同其他人的距離, 減少感染的風險啊!

所以, 大家都係做好正事要緊, 咪浪費時間, 理埋王X宏同佢前妻點嗌交, 做好自己正事要緊呀. 

我JJ都係果句啦~~~~~ "無事早D睏, 有時間多搵銀!" 哈哈哈, 慢下手, 大家真會好似我JJ咁, 早早就可以財務自由, 暨且仲係身體好好, 精神好好. 老實講, 我JJ真係好感恩呀!

真係咪講笑, 好似王X宏同佢前妻咁嗌法交, 如果佢地將來無健康或精神問題, 就真係好神奇了. 

沒有留言:

張貼留言