2021年12月18日 星期六

為何我不會同人講買乜股票?

曾經有網友來問我, 直接給她.... 我那張股票的watchlist, 只是我不能給, 原因係:

1. 我那張watchlist裡, 唔係所有股票我都會買, 有一半以上是用來做 benchmark, 對比自己的揀左來買果d, 看看自己決定有無錯, 用來學習去揀股更準確.

2. 我自己唔係做專業投資服務業, 無牌照去建議別人買乜股票喎!

3. 最近發生熾哥果單野, 就係有第三者建議人去買熾哥果d股票囉! 真係避免瓜田李下, 我自己就咪講任何股票名稱. 

我頂多係講我持有乜股票, 講下自己會點做,  從無叫人買乜股, 也無叫人點做! 

講真, 好多年前, 我教一些教友去投資, 我本來希望等佢地有多d收入, 好等教會多d奉獻, 點知後來我發現, 這些人全變成投機, 不是我初初講的投資. 可能係唔同人買同一股票, 會得出唔同的結果吧!

所以, 我明白到, 可以同人講理念, 但唔可以直接同人講買乜股, 始終唔同人到最後, 會得出唔同結果!

2 則留言:

  1. 個個都話投資,唔通個個都識投資咩😂
    小弟都有寫開blog,有興趣可以交流下:
    https://luk-mall-invest.blogspot.com/

    回覆刪除