2021年12月20日 星期一

做人唔好掘強, 唔好以氣用事, 唔好事事都想壓著別人!

這幾天全球華人圈子都火熱著藝人王X宏和前妻的爆料故事. 

其實, 我JJ本來無興趣浪費時間, 去聽這些故事, 話澌人家家庭事, 就應該由人家家裡完完滿滿的自行解決, 只是離婚後任何一方, 把對方的不光彩事來爆光, 實在更不光彩. 所謂的男方醜事, 都係口同鼻岰, 都唔知邊個岩!

話澌錢方面, 係講緊億億聲呀, 嗱..... 大部份人都仲未有本事賺咁多錢返來, 所以, 用這些錢來照顧好女方和小朋友, 實在十分寛裕了, 男方都已經沒有窺待過女方了, 女方也沒有必要這樣去懟男方, 尤其男方係知明藝人, 分明係魚死網破, 可能女方性格太硬, 太想去壓著男方.

致於, 女方如果用"保護其他女性"為由, 那就實在太行了, 可能大家會十分奇怪, 很多女性企係男方果一面喎! 

不過, 可以好肯定, 任何人單單相信某一方一面之詞, 就證明了智商出現問題了. 

我JJ就質疑, 點解咁多女性企係男方果一面呢? 可能係男方粉絲, 不過, 我JJ就覺得, 如果我係女性, 對於其他女性將佢地自己離婚鬧劇放在網上, 來向男方施壓, 我會十分不舒服, 因為這樣可以令到好多男性, 結婚前會好猶豫, 會去懷疑這次王X宏事件, 會否發生在某男自己身上.

尤其果D本身個性好強的女性, 真係會擔心佢地自己會被人標籤為是次的女方, 性格硬, 下下都要壓著別人, 各位女網友, 千祈咪被自己男友標籤為這女呀, 如果唔係, 男友係臨結婚前, 真係會有機會逃婚咖!

講真一句, 性格太掘強, 太想去壓著對方, 這些人大多都係臨老過唔得世, 就算佢地爭到十億百億, d錢都會係手指隙中漏走. 

真係想同大家分享我的座右銘: "無事早D睏, 有時間多搵錢!"

我實在見到太多這些事事要壓著別人的人, 不過, 見到這些人晚境不好, 唔係同人不斷打大交, 就係同家人關係十分疏離, 更惶論早早搵夠錢早早退休, 過著自由自在的財務自由人生. 

 


沒有留言:

張貼留言