2022年10月12日 星期三

家陣搭飛機返來, 要飛多2粒鐘呀..... 嗚嗚...

點解? 因為俄佬打烏佬, 老美老歐制裁俄佬, 俄佬扣留老美老歐資產, 任何老美航空公司飛機飛入老俄領空, 都會有機會被俄佬迫降來充公. 

以前由我這裡飛返來突區, 可以經北極再經老俄和老忠領空, 家陣唔得LU, 要兜阿拉斯加/日本/台灣, 要飛多2 粒鐘喎...... 機票要成$2000, 疫情前, 都係$1400.

不過, 如果大家由突區飛來北美呢, 條航線同以前一樣, 唔洗飛耐D.

老實講, 都唔知道疫情會否有反覆, 一下返左來突區, 疫情有變, 要封關, 咁..... 我JJ唔係要擠留, 無得準時返屋企.

況且, 現在突區都唔同左, 以前有果D店舖和野食, 可能現在無左LU.

唉...... 個感覺好似..... 春風依舊, 人面全非了. 

還記起, 以前回來時, 每日我都會去公園做晨運, 見住D公公婆婆, 又或大嬸大叔, 現在可能當中有好多人因為疫情, 而不在人世了. 真係好驚返來去晨運時, 被人告知某某人已經不在了, 實在太傷感太無奈了. 

真係好後悔以前唔返多D來, 係咖, 以前無咁多空閒錢, 無咁假期, 又或以前攞哂D錢係股市裡碌來碌去, 搵錢錢呀. 不過, 現在就算想洗錢, 都無以前咁過癮了. 

還記得2018年返來時, 買左9巴月票, 每天可以搭10程車, 再加來回程B1上上邊深仔. 果一年日日出去搭巴士, 上晝可以係上水元朗食雞粥, 中午可以係老尖食BUFFET, 下晝可以去到香港仔食魚蛋粉, 嗚嗚...... 現在....... 無左這種感覺呀. 

以前, 最開心就係, 著住我係加記買D減價名牌返來, 突區名牌無減價, 人人都以為我係有錢人, 哈哈哈..... 

尤其提早退休後1年半, 就遇上疫情, 真大鑊, 好似坐監咁呀, 還慶幸我係油股上有斬獲, 如果唔係心情更加差呀!

好啦, 明天我又係我這邊, 買巴士 PASS, 趁住天氣暖和, 多出外行行走, 週圍咁去行下.




沒有留言:

張貼留言