2022年10月18日 星期二

政治漫畫可要自我審查嗎?

咁, 我諗都係同當地法例有關囉! 英國有套布偶劇叫"spitting image", 專門來譏諷政治人物, 最近有老美總統當奴友和老英總理約翰遜, 以前連事頭婆, 同埋來傾聯合聲明的鐵娘子, 都有上佢地d布偶人物系列咖! 可以看出英國的政治漫畫係無自我審查喎!


最近 spitting image 無再出新 series, 大概原因係無人睇囉, 無市場的原因, 係因為英國d人覺得佢地歐美自己d 政治人物呢, 都唔係太討厭, 但新冒起頭果位大帝呢, 佢地又唔多認識喎! 個市場仲未大到spitting image可以出新 series. 

不過呢, 最近英國果單領館出來拉人入去圍毆呢, 就真係俾左spitting image 一個唔細的市場空間了. 可能好快...... 佢地又會同阿大大大帝, 出番個布偶劇系列. 哈哈哈..... 

無可口非, 自從英國果單領館出來拉人入去圍毆事件一發生, 網上就多了好多圖像, 把阿大大大帝同國王新衣拉上關係喎. 

其實, 領館果班友, 撈左咁多年歐美領館, 都應該知道佢地咁樣拉人入去打人法, 佢地職位會被高昇, 但難為左我地阿大大大帝, 慘遭網上多次創作出國王新衣囉! 都唔知道班友係護主? 還是賣主? 正所謂呢..... 高級黑低級紅..... 哈哈哈, 佢地唔好開心得太快呀, 慢下手返到去, 被人升上神枱食元寶蠟燭香喎.

領館班友肯定會被人驅逐, 只不過返到去, 又是否安樂呢?! 我認為呢, 倒不如頭崩自由好了, 立刻係英國攪政治庇護, 咪再返去啦!



沒有留言:

張貼留言