2022年10月27日 星期四

長期大市會點?

我估呢, 現在大市係成鋸齒狀的下跌市, 升升跌跌囉, 但長遠係會向下囉.... 端信這幾排跌得好勁, 今天再跌多緊餘股價的25%, 真係大有風兩欲來山滿林的感覺.

其實呢, 如果隻股票本身間公司, 生意長有長做長賺, 而且還有不錯的股息(在加國, 加國本地公司派的股息, 係有稅務優惠). 咁.... 係任何時間買, 都係唔錯的, 尤其有4-5%息, 咁, 1~2年股息已經抵消左任何大股市指數調整了. 只是在下跌市時, 就唔好買入太多相同行業的股票, 我會分開唔同行業來買, 減低風險囉.

當加息和局勢不穩時, 新上市的創科公司就唔好掂了(尤其缺乏穩定的營利和派息), 因為這些公司融資較難, 利息支出高, 令到利潤和現金流受壓, 甚至間公司難以繼續營運下去. 

為何我會估長期下跌市? 好簡單, 因為好多人好很俾錢 買PUT OPTION,  即係好多人睇唔好個市的長期表現, 又或者好多人已經係買入PUT OPTION , 賺到不少的錢. 

無疑老美政府前年派錢, 做就左唔少新的小散戶入市, 而不少人係這兩年的放水漫浸市中獲利, 不少人自許為股壇新星了. 

好啦, 我一直唔阻人發達, 人家要係股市上點點點, 由得佢地啦! 我只是提醒一句, 現在再唔係漫水浸市了, 而係收水市, 唔係買PUT就一定贏錢呀, 相反鋸齒向下市, 最多短炒短操作的人損手. 

誰會在這些市況中, 生存下來? 就係果D著眼於長有長做長賺錢的人, 著眼於間公司真正的賺錢能力和發展的人.

都係果句, 買入好股票, 將唔好股票賣出, 長期有穩定的現金流流入, 咁樣, 就會一生人長安無虞, 不會走到人生低谷了.

PS: 最近出外搭巴士, 見到有很多由香港初來的朋友們. 很多時, 我自己心裡都好想去鼓勵一下, 叫佢地唔好俾眼前問題難到, 這些問題很快會克服, 很快會過去. 不過, 我最怕人家誤以為我講風涼說話. 老實講, 香港都過到日子了, 來到加國, 點會過唔到日子呢? 人家見我JJ現在好時, 都係我自己以前一步一步咁走過來. 

千祈唔好怕見現實, 唔好走精面捷徑, 唔好去攪零和遊戲. 佢地見我好時, 我唔係因為損人利已而得到的. 香港家陣D人有個趨勢, 就係誤以為..... 要令人損失, 佢地自己才有GAIN.

自從二戰以來, 世界上, 大多數情形都唔係你贏 = 我輸, 而係同共上升, 只是有些人升得快, 有些人升得慢. 令到人家跌, 佢地自己也不一定升喎, 這個就是買PUT D人, 其操作思維上的誤差了.


 


沒有留言:

張貼留言