2022年10月8日 星期六

嘩, 現在唔多似折倉轉倉喎, 似掟貨出街多D喎!

 唔, 這舖呢, 我JJ初時太樂觀了. 還好, 我JJ一向緊慎唔去大博, 頂多D PUT 要買少少貨. 

面對這個可能長期的跌跌跌裡呢, 我JJ有4寶....

1. 減少今明兩年要俾D稅, 盡量用蝕左錢果D股票, 扣減要俾的稅, 

2. 增加現金, 將無咁好D股票, 先清左佢, 當然, 人人好似我JJ咁做, 就唔係掟貨出街囉. 不過我都係掟左1~2隻出街姐.

3. 減低個倉現貨的成本價, 如果隻股長期看好, 但現在蝕緊價, 就唔好賣, 還要透過再買再賣, 來溝淡個成本價, 再用賬面蝕果D價, 來扣減要納的稅款. 

4. 等..... 等到跌到咁上下, 才好入貨了. 

我睇..... 我會等到明年一月, 才好諗諗去入貨了. 現在按兵不動為妙. 


沒有留言:

張貼留言